پیکر شهدای گمنام در روستاهای هفتگل تشییع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه هفتگل گفت: همزمان با ایام فاطمیه پیکر شهدای گمنام در روستاهای هفتگل تشییع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛هادی سعادت‌زاده گفت: همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) پیکر پاک 2 شهید گمنام در شهرستان هفتگل تشییع می‌شود.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این شهدا همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) روز پنجشنبه 12 اسفند ماه از ساعت 8 صبح با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از روحانیون و طلاب علوم دینی در هفتگل تشییع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه هفتگل اضافه کرد: تشییع پیکر مطهر این شهدای گمنام از میدان آزادگان (فلکه فرمانداری) آغاز می‌شود و مردم دیار هفت شهید گمنام با این لاله‌های بی‌نشان وداع می‌کنند که پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر مطهر شهدای گمنام به بخش رغیوه انتقال می‌یابد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول مسیر بخش رغیوه پیکر مطهر این 2 شهید گمنام در چند روستا تشییع می‌شود و مردم عرب زبان این روستاها با لاله‌های بی‌نشان وداع می‌کنند.

سعادت‌زاده در ادامه به معرفی برخی از روستاهایی که میزبان شهدای گمنام می‌شوند پرداخت و عنوان کرد: روستای نمره یک هفتگل نخستین روستایی است که مردم آن پیکر مطهر شهدا را در بر می‌گیرند.

وی گفت: همچنین اهالی خونگرم و میهمان نواز روستای امام صفی نیز همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) میزبان پیکر 2 شهید گمنام هستند و این لاله‌های زهرایی را تشییع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه هفتگل اضافه کرد: همچنین در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) مردم روستای کندک یک در بخش رغیوه هفتگل نیز پیکر پاک 2 شهید گمنام را بر دوش خود تشییع می‌کنند.

وی با اشاره به حضور پیکر مطهر 2 شهید گمنام در روستای سالمیه هفتگل گفت: مردم این روستا نیز چون در مسیر رغیوه قرار دارد پرستوهای سبکبال دفاع مقدس را تشییع می‌کنند.

سعادت‌زاده خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم تشییع در شهر هفتگل و روستاهای اطراف، پیکر مطهر این شهدا در محل مشخص شده در روبه‌روی مسجد منطقه رغیوه آرام می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه هفتگل تصریح کرد: شهدای گمنام رغیوه جزو 98 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس هستند که صبح روز چهارشنبه 15 دی‌ماه از مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر به خاک ایران بازگشتند و پیکر مطهرشان روز پنحشنبه 16 دی ماه امسال برابر ششم ربیع‌الثانی سال 1438 هجری قمری امسال با حضور پرشور مردم ولایتمدار و خانواده‌های شهدا در هفتگل تشییع شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.