حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بقایی نمی‌تواند از وجاهت احمدی‌نژاد بهره‌ای ببرد/ در تأیید صلاحیت بقایی تردید جدی وجود دارد

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر بقایی مورد حمایت احمدی‌نژاد بود شاید شرایطش فرق می‌کرد، اما با موضع اخیر احمدی نژاد درباره انتخابات وی نمی‌تواند از وجاهت رییس جمهور سابق نیز بهره‌ای ببرد.

سمحمدحسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اعلام کاندیداتوری حمید بقایی، معاون رئیس جمهور سابق اظهار داشت: بقایی در بین 21 نامزداولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات 96 نبود و نمی‌تواند به تنهایی عامل تقسیم آرا و انشقاق در اردوگاه اصولگرایان ونیروهای انقلابی وولایتمداربشود.

وی با تاکید بر اینکه در تأیید صلاحیت بقایی برای انتخابات ریاست جمهوری تردید جدی وجود دارد، ادامه داد: همان دلایلی که برای رد صلاحیت برخی کاندیداها در دور قبل مطرح بود، در رابطه با بقایی نیز کم و بیش صدق می‌کند و قرائن و شواهدحاکی از آن است صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان تأیید نمی شود.

عضو شورای مرکزی وهیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اعلامیه اخیر  احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه  برنامه‌ای برای حمايت از فرد خاصی در انتخابات سال آينده ندارد، متذکر شد: این اطلاعیه نشان می‌دهد که بقایی به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده است.

حسینی با بیان اینکه اگر بقایی مورد حمایت احمدی‌نژاد بود شاید شرایطش فرق می‌کرد، گفت: احمدی‌نژاد از پایگاه مردمی قابل توجهی برخوردار است اما به صراحت اعلام کرده که از هیچ فردی حتی از نزدیکانش در انتخابات 96 حمایت نمی‌کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با صحبت‌های رحیم مشایی مبنی بر اینکه بقایی به احمدی‌نژاد شبیه و ادامه دهنده راه او است، اظهار داشت: تفاوت اساسی بین احمدی نژاد و بقایی وجوددارد و شبیه دانستن و درردیف هم قراردادن آن دو مطابق واقع نیست و مقایسه آن ها باهم قیاس مع الفارق است ! بهرحال احمدی‌نژاد رسما موضعش را مطرح کرده و بقایی نمی‌تواند از وجاهت و پایگاه احمدی‌نژاد بهره چندانی ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار