اهواز؛

تاکید استاندار خوزستان بر جلوگیری از هدررفت سرمایه ها

استاندار خوزستان بر تکمیل طرح های عمرانی اثرگذار و نیمه تمام در استان تاکید کرد و همه مدیران را موظف به نظارت درست در هزینه کرد اعتبارات دانست.

تاکید استاندار خوزستان بر جلوگیری از هدررفت سرمایه هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه توسعه و عمران اندیمشک در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مدیران ارشد خوزستان بیان داشت: خوزستان چندین ورودی دارد اما ورودی اصلی آن اندیمشک می باشد که باید برای بهبود وضعیت عمرانی آن تلاش شود.
 
وی تصریح کرد: شهرستان اندیمشک پیشانی خوزستان است و هر مسافر در بدو ورود به این استان ، توجه اش به آن جلب می شود، لذا برای جذب توریست و جاذبه های استان باید نمای بهتری برای این شهرستان ترسیم شود.
 
شریعتی با اشاره به تردد جمعیت شناور در این شهرستان افزود: در شاخص ها این موضوع را به عنوان یک ویژگی لحاظ کنیم و باید اعتبارات تخصیصی اندیمشک به گونه ای باشد که خدمات بهتری برای جذب توریست و گردشگر ارائه گردد.
 
استاندار خوزستان با تاکید بر توجه به توسعه و تامین فضاهای ورزشی برای بانوان در استان خاطرنشان کرد: فضای ورزشی اختصاصی برای بانوان در اندیمشک وجود ندارد لذا در توسعه فضاهای ورزشی باید به این مطالبه به حق بانوان نیز توجه شود.
 
وی با تاکید بر توسعه سالن کشتی برای علاقه مندان به این رشته ورزشی اظهار داشت: اندیمشک از لحاظ کشتی سرآمد سایر مناطق کشور است اما فاقد خانه کشتی استاندارد است .
 
این مقام مسئول بر رفع مشکل بیمارستان الوار گرمسیری نیز تاکید و اذعان کرد: این طرح باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
 
غلامرضا شریعتی با اشاره به مشکلات این طرح گفت: مشکل آب، گاز و برق این پروژه باید خیلی فوری حل شده و بیمارستان مذکور تا 20 اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح شود.
 
وی بر تامین آب اشامیدنی مورد نیاز مردم در شهرستان اندیمشک نیز تاکید کرد و بیان داشت: تامین آب اشامیدنی در اولویت قرار دارد و برای این موضوع باید با جدیت کار کرد.
 
استاندار خوزستان در ادامه بر تسریع در اجرای کمربندی اندیمشک که به مناقصه گذاشته شده تاکید و تصریح کرد: مدیر کل راه و شهرسازی مسئول پیگیری این پروژه است و اگر در مسیر اجرای این طرح مانعی وجود دارد باید پیگیری شده و برطرف شود چرا که هیچ وقفه ای در این خصوص پذیرفتنی نیست.
 
شریعتی به اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برای اجرای این طرح 2 هفته فرصت داده داد.
 
پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک نیز گفت: وضعیت ورودی های اندیمشک برازنده این منطقه و استان خوزستان نیست.
 
وی افزود: تلاش های خوبی در حوزه عمران در شهرستان اندیمشک در حال انجام است اما این تلاش ها باید با حمایت های مسئولان استانی کیفی تر انجام شود.
 
جهانگیری اظهار کرد: در حوزه ورزش با وجود استعدادهای بسیار خوب در حوزه ورزش در این شهرستان از نظر زیر ساخت ها شاهد وضعیت خوبی نبوده ایم ضمن اینکه با تکمیل سالن سرپوشیده شهید سروندی اندیمشک امکان میزبانی مسابقات کشوری و استانی فراهم می شود.
 
فرماندار اندیمشک اذعان داشت: برای تکمیل کارخانه سیمان و سد بالارود با وجود پیشرفت فیزیکی با مشکل نقدینگی مواجه هستیم.
 
وی بیان کرد: مشکلاتی در زمینه بهداشت، درمان و بیمارستان در اندیمشک وجود دارد که نیاز به توجه بیش تر دارند.
 
جهانگیری در خاتمه خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان در راستای افزایش امید بین مردم شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.