وال استریت ژورنال: مقامات اروپایی گزینه‌هایی برای اجرای سخت‌گیرانه برجام به دولت ترامپ ارائه می‌دهند

مقامات اروپایی در حال تدوین گزینه‌هایی برای اجرای سخت‌گیرانه برجام هستند تا از این طریق ترامپ را متقاعد کنند نسبت به این توافق پایبند بماند.

مقامات اروپایی گزینه‌هایی برای اجرای سخت‌گیرانه برجام به دولت ترامپ ارائه می‌دهند به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وال استریت ژورنال؛ مقام‌های اروپایی گزینه‌هایی برای اجرای سخت‌گیرانه برجام به دولت ترامپ پیشنهاد خواهند داد.

مقامات کشورهای اروپایی در راستای تلاش برای ارائه دلایل مستحکم به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و متقاعد کردن وی به پایبندی به برجام در حال بررسی گزینه‌هایی برای اجرای سخت‌گیرانه این توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 هستند.

آنها طی هفته‌های آتی این گزینه‌ها را در اختیار دولت ترامپ قرار خواهند داد.

در شرایطی که دولت ترامپ خود اعلام کرده که در حال بررسی این توافق هسته‌ای است، مقام‌های اروپایی امیدوارند که با ارائه راه حل‌های پیش‌دستانه به رئیس‌جمهور آمریکا نشان دهند که نگرانی‌های وی را در نظر گرفته‌اند.

اگر چه مقامات اروپایی تمایل خود برای انعطاف پذیری را نشان داده‌اند اما هرگونه تلاش آمریکا برای تغییر شرایط توافق هسته‌ای می‌تواند واشنگتن و بروکسل را به تقابل وادارد.

مقامات اروپایی به صورت فزاینده‌ای اطمینان دارند که دولت ترامپ توافق هسته‌ای را پاره نخواهد کرد و راستی آزمایی برای این اقدام در ماه می روی خواهد داد زمانی که رئیس جمهور آمریکا باید تصمیم گیری کند که آیا دستور اجرایی دولت اوباما درباره تعلیق برخی تحریم‌ها را امضا خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
اینا کی از رو میرن ؟
آخرین اخبار