ایلام؛

وزیر بهداشت وارد ایلام شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه با استقبال استاندار ایلام، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛دکتر حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه به منظور بازدید از طرح های اجرایی حوزه تحول سلامت و افتتاح چند طرح درمانی و بهداشتی به استان ایلام سفر کرده است.

در این سفر که 2 روز به طول می انجامد طرح های مختلفی همچون مرکز آم آر آی و مراقبت های ویژه بیمارستان امام (ره)، کلنیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام افتتاح می شود.

افتتاح مرکز آسیب های روانی و اجتماعی استان در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی بانگنجاب، بازدید از بیمارستان در حال ساخت 374 تختخوابی ایلام، افتتاح مرکز سی تی اسکن در بیمارستان های شهرهای آبدانان و دهلران از دیگر برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت به ایلام است.

بهره برداری از مرکز تسهیلات زایمانی شهرستان های ایلام، ایوان، سرابله، مهران، دره شهر و دهلران از جمله دیگر برنامه های وزیر در این سفر است، همچنین دکتر قاضی زاده هاشمی در جمع هیات علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی خواهد کرد.

حضور در مزار شهدا و ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمدرضا مروارید استاندار ایلام و نیز حضور در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر است.

دکتر قاضی زاده هاشمی پیش از این سه بار دیگر 2 بار سال های 93 و 94 همزمان با همایش بزرگ پیاده روی اربعین و یک بار نیز در هنگام سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در سال 92 به استان ایلام سفر کرده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.