بازدید رئیس ستاد کل ارتش سوریه از جبهه‌های حلب/ تقدیر وی از تلاش‌ نیروهای سوری در مبارزه با تروریسم

رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه به دستور رئیس‌جمهور این کشور از جبهه‌های حلب و حومه آن بازدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، علی عبدالله ایوب، رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه به دستور بشار اسد، رئیس جمهور این کشور از محورهای نبرد در حلب و حومه آن بازدید و در جریان آخرین تحولات این جبهه ها قرار گرفت.

وی در این بازدید به نمایندگی از بشار اسد، قهرمانی های نیروهای سوری در میدان مبارزه با تروریست ها و فداکاری های آنان را ستود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه از شهر تادف و ابو طلطل و همچنین شماری از روستاها و شهرک های آزاد شده در حومه شمال شرقی حلب بازدید کرد و از حجم ویرانی هایی که تروریست های داعش در این مناطق به بار آورده اند و همچنین روش های جنایتکارانه آنان در بمب گذاری های خودروهای زرهی آگاه شد.

وی در یکی از مراکز نظامی واقع در "جبل سلیم" گزارش های فرماندهان سوری از ماهیت نبردها و روش های مقابله با تررویست ها را شنید و به نوبه خود شجاعت نیروهای سوری و مهارت های آنان را در طرد تررویست های داعش از اراضی سوریه ستود.

علی عبدالله ایوب همچنین از پایگاه هوایی "کویرس" بازدید و با فرماندهان و افسران این پایگاه دیدار  کرد.

وی همچنین از بخش جنوب غربی حلب نیز بازدید کرد و از مواضع و طرح های عملیاتی نیروهای سوری مطلع شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سوریه در پایان بازدید خود بر تداوم مبارزه با تروریست های داعش تا بیرون راندن آنان از اراضی سوریه تاکید کرد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار