مدیر فرهنگی دانشگاه مفید گفت: دو ملت ایران و افغانستان برای توسعه و سازندگی خود به صورت جدی نیازمند انگیزه‌هایی جوان و پویا هستند.

افغانستان برای توسعه و سازندگی نیازمند انگیزه‌های جوان و پویاستبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین گلقندشت مدیر فرهنگی دانشگاه مفید استان قم در مراسم بزرگداشت  بیست و دومین سالگرد شهادت رهبر شهید عبدلعلی مزاری بيان داشت: شهید مزاری رهبری بزرگ، طلبه ای زمان شناس و سیاست مداری متعهد بود که وظیفه شرعی و اجتماعی خود دانست تا در مقابل استعمار بایستد و مبارزه کند. 

وی در ادامه شهید مزاری را در افغانستان مانند امام خمینی(ره) در ایران دانست و تصریح کرد: پویایی و روحیه آزادی خواهی که در حال حاضر در جوامع اسلامی شاهد آن هستیم را می‌توان دستاورد و وامدار اندیشه های والای این دو بزرگ مرد دانست. 

مدیر فرهنگی دانشگاه مفید در پايان با اشاره به این موضوع که در حال حاضر 105 دانشجوی افغانستانی در این دانشگاه در حال تحصيل هستند خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی شرق نو به عنوان تنها کانون مختص دانشجویان افغانستانی در دانشگاه مفید یکی از پویا ترین تشکل های دانشجویی در این دانشگاه می باشد که خوشحالم بگویم اعضای این کانون جدای از فعالیت های جدی فرهنگی و اجتماعی خود از نظر هوشی و علمی نیز از دانشجویان برتر این دانشگاه هستند. 

وی در پایان بیان داشت: دو ملت ایران و افغانستان در حال حاضر برای توسعه و سازندگی خود به صورت جدی نیازمند انگیزه هایی جوان و پویا می باشند و بنده به شخصه از اين جوانان خواهش میکنم که این انگیزه ها را در خود نکشند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.