زنجان؛

آغاز به کار اولین و مجهزترین بخش دیالیز خیر ساز کشور

اولین و مجهزترین بخش دیالیز خیر ساز کشور در کلینیک فوق تخصصی شفا وابسته به انجمن بیماران کلیوی زنجان در اختیار بیماران کلیوی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛  بخش دیالیز خیر ساز کشور در 800 متر مربع با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی امیر هوشنگ ادهمی خیر زنجانی ساخته شده است.

گفتنی است که این بخش دارای  30 دستگاه دیالیز و 30 تخت بیمارستانی است که برای تجهیز آن 3 میلیارد تومان توسط خیران زنجانی اهدا شده است.

 با بهره برداری از بخش دیالیز خیرساز کشور در زنجان روزانه 200 بیمار در 3  نوبت صبح، عصر و شب از خدمات درمانی آن بهره مند می شوند و برای 30 نفر نیز شغل ایجاد شده است.

 استاندار زنجان در مراسم بهره برداری از این بخش با بیان اینکه خیران بازوان پر توان دولت در امر خدمات رسانی به مردم هستند اظهار کرد: بخش دیالیز کلینیک فوق تخصصی شفا زنجان یکی از به روزترین مجموعه هایی است که خدمات کامل درمانی به بیماران در سطح کشور ارائه خواهد کرد.

درویش امیری با اعلام اینکه در استان 300 موسسه خیریه وجود دارد افزود: از این تعداد 277 خیریه و موسسه فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 226 مرکز سلامت و بهداشت در حال ساخت است گفت: بیمارستان های قیدار، ماهنشان  و آببر در حال بازسازی و ساخت است.

انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.