فتح‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جمع‌آوری بیش از 750 میلیون ریال زکات در شهرستان ورامین

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین گفت: در 11 ماه سال جاری بیش از 750 میلیون ریال زکات در شهرستان ورامین جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از 750 میلیون ریال زکات در شهرستان ورامین
حسین فتح‌آبادی سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بیش از 750 میلیون ریال در 11ماه امسال زکات توسط خیران پرداخت شده که از این مبلغ بیش از 297 میلیون و 800 هزار ریال فطریه عام، بیش از 46 میلیون ریال فطریه سادات و 340 میلیون ریال زکات مستحبی است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت محرومان  و رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان در اولویت کمیته امداد قرار دارد، اضافه کرد:مبالغ جمع‌آوری شده برای تأمین هزینه‌های درمان، تحصیل، ساخت و تعمیر مسکن، سرویس بهداشتی و حمام، تأمین جهیزیه نو عروسان و سایر کمک‌های حمایتی برای مددجویان هزینه می‌شود.

فتح‌آبادی با اشاره به نقش روحانیون در تبلیغ  برای پرداخت فریضه الهی زکات خاطر نشان کرد: با توجه به مسائل معیشتی کشاورزان نیز روحانیون با آگاهی ‌بخشی و بیان مسائل اعتقادی و شرعی،  نقش مهمی در رشد و تشویق کشاورزان به  پرداخت زکات دارند و امیدواریم با همکاری مردم برای شرکت در این امر شاهد کاهش فقر در این شهرستان باشیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.