تبریز؛

کسب مدال طلای کشور توسط کاتای تیمی نونهالان و نوجوانان تبریز

کاتای تیمی نونهالان و نوجوانان تبریز مدال طلای قهرمانی مسابقات کشور را کسب کرد.

کسب مدال طلای کشور توسط  کاتای تیمی نونهالان و نوجوانان تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آکادمی کاراته قهرمانان با کسب مدال طلای  کاتای تیمی نونهالان با ترکیب عرفان تقی‌زاده، امین حق‌دادی و مبین علی‌نواز و همچنین مدال طلای کاتای تیمی نوجوانان با ترکیب علی تقی‌زاده، سیدمهدی پناهی و محمد ملکی و برنز کاتای انفرادی علی حق دادی با مربیگری سنسی بهروز حسین‌زاده توانستند مقام اول مسابقات قهرمانی کشور  که در اسکو برگزار شد را در رده‌های سنی پایه کسب کنند.
بهروز حسین‌زاده مربی جوان  آکادمی قهرمانان از سطح خوب مسابقات و برگزاری شایسته توسط رئیس سبک شوتوکان آسای ایران استاد باهری اسکویی و عوامل اجرایی و داوران تقدیر و تشکر کرده و برگزاری چنین مسابقاتی را در سطح استان لازمه پیشرفت کاراته استان بخصوص در رده های سنی پایه دانست.
قهرمان و مربی بین‌المللی کاراته افزود: با توجه به سقوط چشم‌گیر کاراته تبریز در چند سال اخیر در بخش کومیته و حضور اندک بازیکن انگشت شمار از استان در مسابقات کشوری و بین‌المللی، رده‌های پایه برای تقویت کاراته استان بسیار مهم بوده و بدون در نظر گرفتن اختلاف با شخص مربی و باشگاه، حمایت واقعی مسؤولان را می‌طلبد.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه سوابق کاراته استان و وجود اساتید بزرگ و پیشکسوتان و داوران و قهرمانان ملی و بین‌المللی، ایجاد  همبستگی و یکدلی در جامعه کاراته توسط هیت محترم و مسؤولان از مهمترین برنامه‌ها برای پیشرفت و ترقی مجموعه بزرگ کاراته هست که تا کنون صورت نگرفته و همان کدورت و خود بزرگ بینی و سهم خواهی از کاراته و به رخ کشیدن کمربند و دان و ثابت کردن پیشکسوت برتر و ... به قوت خود باقی است که نتیجه آن سرکوب انگیزه و عشق و علاقه در بین ورزشکاران و قهرمانان و در نهایت سقوط به قعر کاراته ایران شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که قضاوت ارشد ترین داور استان استاد حسینی در سوپر لیگ کشور و مسابقات آسیایی، موفقیت سجاد حیاتی تنها نماینده استان در انتخابی تیم ملی وحضور امین ساکت و میلاد داداشی در سوپرلیگ باشگاههای کشور با مربیگری سنسی تخمچیان نشان از قدرت و توانمندی  کومیته کاران استان است.
وی افزود: وجودو لژیونرهای کاراته تبریز در کشورهای مختلف همچون استاد سیدجمالدین نکرفر، سیدعلاءالدین نکوفر و داوود داداشی و ... نمایندگان پر افتخار شهر تبریز نشان از قدرت کاراته این مرز و بوم در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی میباشد امید است با همدلی و یک‌رنگی جامعه کاراته استان، مسیر موفقیت را برای تمام ورزشکاران هموار کنیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار