جرج بوش: حمله به عراق و افغانستان تصمیم درستی بود+ تصاویر

"جرج بوش" از تصمیم خود برای حمله به افغانستان و عراق دفاع کرد و گفت از این تصمیم پشیمان نشده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان‌بی‌سی؛ "جرج بوش"، چهل و سومین رئیس جمهور آمریکا، مدعی شد حمله به عراق و افغانستان تصمیم درستی بود که از جانب وی گرفته شد.

در برنامه "ان‌بی‌سی تودی" از بوش پرسیده شد چه حسی دارد زمانیکه به کهنه‌سربازان مجروح آمریکایی نگاه می‌کند؟ و او پاسخ داد بابت آغاز جنگ‌های عراق و افغانستان هیچ احساس پشیمانی نمی‌کند.

گستاخی جرج بوش: حمله به عراق و افغانستان تصمیم خوبی بود+ تصاویر


جرج بوش حرکتی عوام‌فریبانه را در راستای افزایش مزایای سربازانی که در جنگ زخمی شدند آغاز کرده است؛ اما پاسخ وی به گزارشگر ان‌بی‌سی نشان داد در حقیقت ارزشی برای این افراد قائل نیست.

جرج بوش به عنوان یک نقاش چیره‌دست، این روزها سرگرم تبلیغ درباره تازه‌ترین نمایشگاه "رنگ روغن" خود است. سربازان آمریکایی سوژه اصلی نقاشی‌های وی هستند. 

 گستاخی جرج بوش: حمله به عراق و افغانستان تصمیم خوبی بود+ تصاویر

بوش در بخشی از سخنانش درباره کهنه‌سربازان مجروح آمریکایی گفت: من از اینکه آن‌ها صدمه دیده‌اند متاسفم و با آنها احساس همدردی می‌کنم؛ اما زمانی که درباره آغاز جنگ افغانستان و عراق تصمیم گرفتم مجبور بودم محکم و ثابت قدم باشم؛ هرچند می‌دانستم این جنگ‌ها نتایج جبران‌ناپذیری خواهند داشت.

آمریکا فقط یک ماه پس از حملات یازدهم سپتامبر 2001 یورش نظامی به افغانستان را آغاز کرد. کمتر از دو سال از این نبرد نابرابر که جان هزاران شهروند غیرنظامی افغان را گرفت گذشته بود که کنگره آمریکا بنا به درخواست جرج بوش با آغاز جنگ در عراق نیز موافقت کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
چقدر پیر شده
آخرین اخبار