قم؛

حقوق 24 میلیون تومانی نجومی است

آیت الله رجبی گفت:مسوولان زندگی خود را با طبقه متوسط جامعه تنظیم کنند،حقوق 24 میلیون تومانی نجومی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله رجبی،عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به قانونی‌شدن پرداخت‌های نجومی اظهار داشت: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند، ازاین‌رو مسوولان باید خود را با شئون اسلامی و طبقه متوسط جامعه تنظیم کنند.

وی با اشاره به اینکه حقوق 24 میلیون تومانی با عدالت اجتماعی سازگار نیست، افزود: در شرایط کنونی کشور، پرداخت چنین حقوق‌هایی با عدالت اجتماعی که مدنظر اسلام بوده، سازگار نیست و پرداخت حقوق ‌24 میلیون تومانی هم نجومی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پرداخت چنین حقوق‌هایی مطمئناً با طبقه متوسط جامعه تفاوت زیادی دارد، تأکید کرد: هرچند تصور بعضی‌ها شاید این باشد که گرفتن حقوق 24 میلیون تومانی حرام به‌معنای شرعی نیست، ولی باید بدانیم که در دین اسلام غیر از دستورات واجب و حرام، دستورات بنیادین دیگری هم وجود دارد، ازاین‌رو زندگی مسئولان باید طوری باشد که قشر مستضعف جامعه احساس تبعیض و بدبینی نسبت به مسئولان نظام نداشته باشند.

آیت الله رجبی خاطرنشان کرد: شاخص و میزانی که باید مسوولان با آن سنجیده شوند زندگی امام(ره) و مقام معظم رهبری است، بنابراین این حقوق با این موازین در شرایط کنونی جامعه سازگار نیست.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار