ساری،

نجات ۸۲ شهروند از حوادث

مديرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری، از امداد رسانی آتش نشانی ساری به ۲۲۲ حادثه بهمن امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن سيدی افزود: از مجموع عمليات ها، ۱۱۰ مورد عمليات اطفای حريق و ۱۱۲ مورد ديگر عمليات امداد و نجات بود.

وی گفت: ۲۶۰ خودروی آتش نشانی به همراه ۸۰۰ مامور آتش نشان در این مدت به محل حادثه اعزام شده كه در عمليات های صورت گرفته، ۸۲ شهروند از حوادث نجات يافتند.

مديرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری با تاكيد بر رعايت همه موارد ايمنی از سوی شهروندان، افزود: حوادث اين ماه ، ۱۶ مصدوم بر جای گذاشت.

سيدی به امداد رسانی و خدمات اين سازمان حتي در خارج از محدوده شهری اشاره كرد و گفت: در اين مدت از كل عمليات ها ۵۰ مورد به خارج از محدوده شهر است كه ۲۰۰ مامور آتش نشان برای انجام اين ماموريت ها اعزام شد.

وی با اشاره به وقوع حوادث آتش سوزی در اماكن مختلف، افزود: بيشترين حوادث آتش سوزی به ترتيب در معابر و گذرگاه ها با۳۱ مورد، در اماكن مسكونی با۲۷ مورد، در خودرو ها با ۱۸ مورد، در اماكن تجاری و ديگر اماكن با ۱۰ مورد اتفاق افتاده است.

مدير عامل آتش نشانی بيشترين علت حوادث آتش سوزی در بهمن ماه را به ترتيب آتش سوزی ناشی از عدم رعايت موارد ايمنی و بی احتياطی در استفاده از وسايل الكتريكی و اتصالی برق، كبريت و ته سيگار و نشت گاز و وسايل گاز سوز اعلام كرد.

سيدی از شهروندان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گيری۱۲۵، آدرس دقيق و نوع حادثه را اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار