کرمان؛

کشیک نوروزی بیمه ها، نیاز مردم

فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: بیمه ها برای راحتی مردم در ایام نوروز کشیک بگذارند.

کشیک نوروزی بیمه ها، نیاز مردمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یوسف نجفی در چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت:  در ایام نورز شرکت های بیمه تعطیل هستند و مردم در این ایام به مشکل بر می خورند،  پیشنهاد می کنیم شرکت های بیمه برای پرداخت خسارت در ایام نوروز کشیک بگذارند.

وی از تشکیل کمپین «نه به تصادف» در استان خبرداد وگفت: این کمپین شکل گرفته تا در ایام نوروز شاهد تصادفات کمتری در سطح جاده های استان کرمان باشیم.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه باید نقاط حادثه خیز مشخص و علامت گذاری شود تا رانندگان در این محل ها احتیاط لازم را داشته باشند، گفت: در ایام نوروز نباید هیچ عملیات عمرانی در سطح جاده های استان کرمان انجام شود.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: 60 درصد تصادفات منجر به فوت در سال گذشته مربوط به واژگونی خودرو بوده است و این امر به دلیل خواب آلودگی و خستگی راننده رخ داده است.

وی عنوان کرد: با توجه به وسعت استان و گستردگی جاده ها ایجاد استراحت گاه های بین راهی و جاده ای باید مدنظر قرار گیرد.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز از تردد هر گونه اتوبوس، مینی بوس و خودروهای غیر استاندارد با پلاک شخصی و دولتی که اجازه راهداری نداشته باشند در جاده ها جلوگیری می شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار