جریمه نقدی در انتظار رضاییان

جلسه کمیته انضباطی پرسپولیس در مورد رضاییان روز گذشته برگزار شد و به احتمال زیاد این بازیکن با جریمه نقدی مواجه می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامین رضاییان به علت درگیری با علی علیپور از سوی برانکو اخراج شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت. 

جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در مورد رضاییان روز گذشته برگزار شد و اعضای این تیم بعد از بررسی گزارش درگیری رضاییان و علیپور در اردوی دبی و توضیحات رضاییان قرار است در مورد این بازیکن رای صادر کنند. 

گفته می شود که به احتمال زیاد رضاییان با جریمه نقدی و کسر 20در صد از قراردادش مواجه می شود و مجوز بازگشت به تمرین هم برای این بازیکن صادر می شود. 

جعفر کاشانی عضو کمیته انضباطی پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: رضاییان یکی از بازیکنان خوب تیم است و به علت یک اشتباه نباید این بازیکن کنار بگذاریم. براین اساس با جریمه نقدی این بازیکن به میادین مسابقه بر می گردد. 

در حالیکه برانکو اعلام کرده که دیگر از لحاظ فنی به رضاییان نیاز ندارد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا رضایت برانکو برای حضور رضاییان در تمرین جلب کنند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رضاییان بعد از بازی با نفت تهران اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس پیدا می کند. 

به هر حال باید دید برانکو بعد از بازگشت رضاییان حاضر می شود از این بازیکن در ترکیب تیم استفاده کند یا وی تا پایان فصل نیمکت نشین می شود؟

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار