قم؛

تکمیل تملک پروژه خیابان جمهوری در آینده نزدیک

قائم مقام شهردار قم گفت: پروژه ادامه خیابان جمهوری تا میدان امام حسین(ع) تنها یک پلاک تا تملک کامل فاصله دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛معتمدی شامگاه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیگیری تملک پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری‌های مناطق گفت: در منطقه یک تملک خیابان محتشم کاشانی و حکیمی به پایان رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه تنها یک پلاک تا تملک کامل خیابان جهوری باقی مانده افزود: تملک بلوار زینبیه تا اواخر اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد و ۱۶ پلاک در این مسیر باقی مانده است.
 
قائم مقام شهردار قم با اشاره به اینکه در مسیر بلوار فردوسی تنها یک مدرسه باقی مانده ابراز داشت: اتصال پیامبر اعظم(ص) به میدان نماز هم در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه در تملک خیابان یاسمن هم تنها دو پلاک باقی مانده گفت: رایزنی‌های لازم برای توافق با جامعه الزهرا(س) در این زمینه انجام شده است.
 
معتمدی ادامه داد: در منطقه پنج، تکمیل رینگ اول جمکران تا پیش از نیمه شعبان در دستور کار قرار گرفته که فقط دو پلاک مانده است.
 
 بیاتی، رئیس شورای اسلامی شهر قم هم ضمن تشکر از تلاش شهرداری در پیگیری پروژه‌های عمرانی بر ضرورت پیشگیری از وقوع حوادث تأکید کرد.
 
وی ادامه داد: سرعت کار خیلی خوب است اما باید مراقبت کنید تا اتفاقی مانند پروژه مترو در پروژه‌های عمرانی رخ ندهد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: نکته دیگر اینکه ایام عید است و باید تدبیری بیندیشید که پروژه‌ها مزاحمتی برای مردم نداشته باشد و نظافت اطراف پروژه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار