زنجان؛

روزهای پر امید، برای ووشو استان زنجان

ووشو استان زنجان جزء ۳ هیئت برتر کشور است.

موحد نیا رئیس هیئت ووشو استان زنجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ گفت : با اجرای صحیح برنامه های مدیریتی ووشو و حضور افراد متخصص در غالب تیم اجرایی هیئت ،این رشته ورزشی در استان رشد چشم گیری داشته است وجزو سه هیئت برتر کشور محسوب می شود.

وی به عناوین کسب شده در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت : یک طلای با ارزش از مسابقات جام جهانی ووشو ، مقام قهرمانی جوانان جهان ، ۲۰ مدال رنگارنگ از مسابقات رده های سنی قهرمانی کشور ، رتبه نخست قهرمانی بزرگسالان کشور از جمله این افتخارات بود.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان همچنین اعلام کرد:امسال مهناز مقدم ووشو کار زن استان توانست اولین مدال طلا، از مسابقات قهرمانی کشور بانوان را برای استان زنجان به ارمغان آورد.

موحدنیا حمایت و مراقبت از استعداد های استان و کسب سهمیه برای مسابقات بین المللی را دو اولویت اصلی هیئت دانست و گفت : با توجه به رویداد های مهم این رشته ورزشی در سال آینده و کسب ورودی های فراوان به اردو های تیم ملی در سال جاری حمایت و مراقبت از ووشو کاران استان مهم ترین برنامه هیئت است.

وی افزود : زنجان یکی از گزینه های میزبانی مسابقات ووشو قهرمانی کشور است که در صورت تحقق، زنجان به عنوان میزبان مسابقات می تواند با ۲ تیم در این رقابت ها شرکت کند تا بیشترین ورودی را برای بازی های آسیایی کسب نماید .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.