زنجان؛

استعداد یابی الویت اصلی هیت کشتی زنجان

عادل پور دبیر هیات کشتی استان زنجان استعداد یابی و آموزش علمی این رشته ورزشی را اولویت اصلی این رشته ورزشی دانست.

عادل پور دبیر هیئت کشتی استان زنجان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان با اشاره به وضعیت فعلی کشتی استان گفت :در جلسات متمادی هیات کشتی سیاست های کلان و اولویت های اصلی هیئت مشخص شد تا بتوان با شناخت نیاز های کشتی استان به اهداف کوتاه و بلند مدت تدوین شده دست یابیم .

عادل پور به اولویت های اصلی هیئت کشتی استان اشاره کرد و گفت : توجه به رده های پایه اولویت اصلی هیئت است که در همین زمینه با توجه به اقدامات زیر بنایی صورت گرفته سعی در شناسایی افراد مستعد برای این رشته ورزشی داریم تا زیر نظر مربیان مجرب استان کشتی را به صورت علمی و اصولی فرا بگیرند.

وی افزود:اعزام کشتی گیران در رده های سنی مختلف به مسابقات کشوری و تجهیز سالن های کشتی در شهرستان های استان از جمله اقدامات موثر در راستای ارتقای این رشته ی ورزشی در استان زنجان است.

دبیر هیت کشتی استان ادامه داد: حضور 4 داور درجه 1 و2 بین المللی و بیش از 50 داور ملی در سطح استان و همچنین قهرمانی های متعدد ورزشکاران این حوزه نشانگر وضعیت مطلوب این رشته ی ورزشی است.

عادل پور اظهار کرد: مدال طلای جام جهانی کشتی ، مدال طلای کشتی ساحلی ، دو مدال طلای قهرمانی آسیا ، یک مدال برنز دانشجویان جهان ، مدال طلای جام تختی و کسب بیش از 10 مدال رنگارنگاز مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان و رده های پایه، گوشه ای از افتخارات کشتی استان در سال 95 می باشد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.