یزد؛

چاپ کتاب صنعت برق

مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از چاپ کتاب صنعت برق در آینه آرای هیات عمومی دیوان و توزیع آن در سراسر کشور خبر داد.

 حسنی ناشر کتاب  صنعت برق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: بسیاری از  پرونده های مطرح شده در دادگستری با موضوع تصرف ، خسارات و قوانین مرتبط با صنعت برق وجود دارد و حقوق دانان و کارکنان برق نیازمند لوایح و محاکم آن هستند.

وی افزود: این کتاب با هدف سهولت و سرعت دسترسی به آراء قابل استدلال در لوایح و پرونده های مرتبط با صنعت برق به همت دفتر حقوقی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد : پانصد نسخه  کتاب صنعت برق در آینه آرای هیات عمومی دیوان  در نوبت اول توسط نشر اندیشمندان یزد به چاپ رسیده و در سطح دادگستری ها و شرکت های مجموعه زیر مجموعه شرکت توانیر توزیع شده است.

حسنی یادآور شد : قوانین و مقررات مربوط به جابجایی تاسیسات ، تصرف املاک ، حریم ها ، تصرف عدوانی ، ماده 18 قانون سازمان برق و خسارات زمین در این کتاب گردآوری شده است.

 مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : این کتاب می تواند ضمن سرعت بخشیدن به فرآیند رسیدگی به پرونده ها   ، قضات  را در رسیدگی و صدور رای شایسته کمک و راهنمایی نماید.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار