ششمین همایش ملی فوتبال پایه در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان تیم‌های ملی گفت: برنامه‌های عملیاتی در بخش استعدادیابی ومدارس فوتبال در دستور کاری کارگروه فنی و توسعه فوتبال قرار دارد.

ششمین همایش ملی فوتبال پایه در اردیبهشت ماه برگزار می‌شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ نشست کارگروه ارتقاء و توسعه فوتبال عصر دیروز با حضور محمدرضا ساکت، حیدر بهاروند ، لیلا صوفی زاده،مرتضی محصص، احمد خداداد، محمد احسانی، مصطفی زارعی ، جعفری  و سمیه دهقانیان در مرکز سازمان تیم های ملی برگزار شد.
محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم های ملی درباره برگزاری جلسه کارگروه فنی و توسعه فوتبال گفت: در این نشست موارد مختلفی به بحث و بررسی گذاشته شد و پس از استفاده از نکات مختلفی از سوی کارشناسان،مقرر شد تا آیین نامه آکادمی باشگاه ها و استانها با در نظر گرفتن مواردی مثل حق رشد بازیکنان و حق انتقال بازیکن از آکادمی استانها به باشگاه ها تدوین و به منظور تایید توسط کمیته تدوین مقررات و تصویب در جلسه هیئت رییسه تهیه گردد.
 وی در ادامه درباره ساماندهی مدارس فوتبال کشور گفت: به منظور یکپارچه شدن اطلاعات،آمار و ارقام ، سامانه اطلاعاتی مدارس فوتبال در اختیار کمیته عضو گیری قرار داده شود تا اقدامات لازم در این قسمت نیز صورت بگیرد و بخش امور مدارس فوتبال نیز نسبت به پیگیری و سازماندهی امور مربوطه و برخورد با مدارس فوتبال غیر قانونی اقدامات لازم را بعمل آورد.
ساکت در ادامه بیان کرد: در ادامه این جلسه در خصوص برگزاری جلسات تخصصی برای کمیته های جوانان، آموزش، فنی و توسعه و ارائه نتایج آن به کارگروه  ارتقاء و توسعه فوتبال به منظور برگزاری دومین همایش ملی روز فوتبال پایه بحث و بررسی شد. قرار است تا دومین همایش ملی روز فوتبال پایه در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود. همچنین تدوین آیین نامه واگذاری مجوزآکادمی فوتبال تحت لیسانس باشگاه های خارجی در دست تهیه قرار گرفت و در این جلسه گزارشی از پنل ویژه AFC  در حوزه رشد و توسعه فوتبال پایه توسط محصص ، احسانی و زارعی به جلسه ارائه شد.
رئیس سازمان تیم های ملی در پایان گفت: مقرر شد برنامه های عملیاتی در بخش مدارس فوتبال و برنامه های آینده در اختیار اعضای کارگروه توسعه و ارتقاء فوتبال قرار گیرد و پس از بررسی های لازم،توسط اعضای این نشست ،به تصویب و تایید نهایی رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار