طرح رتبه‌بندی معلمان ادامه دارد

مدیر کل امور اداری و تسهیلات وزارت آموزش و پرورش از تداوم در رتبه‌بندی معلمان برای سال‌های آینده خبر داد.

حسن حسینی مدیر کل امور اداری و تسهیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند اجرای طرح و چگونگی تداوم روند آن اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی که از اول مهر 1394 آغاز به کار کرده همچنان ادامه دارد و این مسئله از سوی سازمان استخدامی تأیید شده است.

وی ادامه داد: رتبه‌بندی معلمان در چهار گروه پایه، ارشد، خبره و عالی تقسیم‌بندی شده و افراد بنا بر فاکتورهای در نظر گرفته شده برای ارتقای این سطوح می‌توانند به رتبه‌های بالاتر دست پیدا کنند.

مدیر کل امور اداری و تسهیلات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: از جمله مسائلی که معلمان می‌توانند به رتبه‌های بالاتر دست پیدا ‌کنند شامل سابقه کاری، دوره‌های ضمن خدمت و نمره‌های کسب شده در آزمون‌های در نظر گرفته شده برای معلمان است.

حسینی در خصوص اعتراض معلمان پیرامون رتبه‌بندی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ای که در شورای توسعه مصوب شد، این مسئله برای معلمان لحاظ می‌شود و افرادی که در مناطق کمتر توسعه یافته اشتغال دارند با توجه به احتساب سنوات خدمتی می‌توانند زودتر به مرحله رتبه‌بندی وارد شوند.

وی تصریح کرد: در واقع افراد در مناطق کمتر توسعه یافته می‌توانند تا سه سال سابقه کار در طرح رتبه‌بندی ورود پیدا کنند و در نقاط شهری این مسئله برای سابقه خدمتی لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
منم یک معلم هستم.از بس دلسرد شدم نه دوست دارم مطالعه کنم نه تدریس نه پیشرفت
-
علی
۰۸:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
اقای حسینی در مورد رتبه بندی سرایداران و خدمتگزاران و انبار داران چه خبر مگر اینه کارمند وزارت اموزش و پرورش نیستند
آخرین اخبار