ایلام؛

توزیع بن کالا بین مددجویان بهزیستی ایلام

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان از توزیع یک میلیارد و 500 میلیون ریال بن خرید کالا بین مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

توزیع بن کالا بین مددجویان بهزیستی ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،زهرا همتی بیان کرد: این میزان بن خرید به نرخ های 500 و یک میلیون ریالی بین مددجویان حوزه اجتماعی با اولویت زنان باردار و شیرده در سطح استان توزیع شده است.

وی اظهارکرد: مددجویان می توانند با دریافت این بن برای خرید مواد غذایی و سایر اقلام مورد ضروری نیاز خود از فروشگاه های اتکا به عنوان طرف قرارداد بهزیستی اقدام کنند.

همتی افزود: این بن ها در اختیار ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه استان ایلام نیز قرار گرفته تا بر اساس نیاز بین مددجویان تحت پوشش توزیع شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی یادآورشد: به تازگی نزدیک به 600 میلیون ریال اعتبار ابلاغی از سوی بهزیستی کشور برای پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن به بهزیستی ایلام اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: این مبلغ اعتبار بر اساس نیاز با سرانه بین 20 تا 30 میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار بی سرپناه زیر پوشش پرداخت می شود.

هم اینک بیش از 25 هزار نفر در استان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که از این تعداد چهار هزار و 600 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.