با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت

یادواره ۸۳ شهید شهراقبالیه برگزار شد

یادواره ۸۳ شهید شهر اقبالیه و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا عملیات والفجر ۸ با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت درمسجد محمد رسول الله این شهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت در این یادواره گفت: در دورانی که همه دنیا علیه ملت ایران بسیج شده بودند تا ما را دوباره به عقب بازگردانند، بهترین جوانان به فرمان امام لبیک گفتند تا از میهن اسلامی دفاع کنند.
 
یادواره ۸۳ شهید شهراقبالیه 

رضایی افزود: تاریخ باید تک تک رزمندگان دوران دفاع مقدس را معرفی کند چراکه همین جوانان امنیت امروز کشور را رقم زده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث تروریستی در کشورهای اروپایی گفت: در حال حاضر در مرکز پاریس و اروپا حوادث تروریستی رخ می‌دهد، اما با جانفشانی بهترین فرزندان این ملت، در ایران امنیت کامل برقرار است.

رضایی با بیان اینکه انسان‌های خالص مورد لطف خداوند قرار می‌گیرند و این نصرت الهی در دفاع مقدس قابل مشاهده بود اضافه کرد: ملتی که کارهای بزرگی همچون پیروزی در دفاع مقدس را رقم می‌زند و آمریکا و رژیم صهیونیستی را زمین زده است، باید در مباحث صنعتی و اقتصادی هم سرآمد باشد.

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: کاری می‌کنیم که ترامپ سرجای خودش بنشیند و دشمن نتواند دست درازی بکند هرچند چشم دشمن به جنگ اقتصادی به راه انداخته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: همه گروه‌ها و قشرهای مختلف جامعه، دولت، مجلس و مسؤولان باید به میدان بیایند و با ایستادگی در برابر دست‌درازی و تجاوز دشمن به نظام اسلامی دشمن را سر جای خود بنشانند.

رضایی با اشاره به اینکه با افکار جناحی نمی‌توان در جنگ اقتصادی دشمن را شکست داد بلکه باید با تفکر انقلابی این مهم را رقم زد، گفت: در جنگ اقتصادی علاوه بر حرکت چرخ‌های صنعت باید تبدیل به یک قطب قوی اقتصادی در جهان شویم.

وی افزود: مسؤولان باید رهرو رهبری باشند، اگر رهبری از حقوق‌های نجومی انتقاد می‌کنند و مجلس حقوق ۲۴ میلیونی را تصویب می‌کند، این تبعیت نکردن از رهبری است.
 
رضایی اضافه کرد: اگر تابع رهبری باشیم و در مسیر حرکت جهادی و انقلابی باشیم، خرمشهر‌ها آزاد خواهد شد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز امیدواری به آینده گفت: سال‌های آینده بسیجی همچون بسیج دفاع مقدس ایجادمی شود و حرکت انقلابی شکل می‌گیرد.

رضایی با بیان اینکه شرط برطرف شدن مشکلات استفاده از فرمول زمان انقلاب و پیروی از رهبری است، افزود: دولتمردان باید  پشت سر رهبری با اتحاد وارد میدان شوند و مشکلات را برطرف کنند چراکه شرایط امروز بسیار حساس است و باید با حساسیت و روحیه انقلابی گام برداشت.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: همان‌طور که در انقلاب و جنگ آغازگر یک حرکت بودیم، امروز هم باید «گام سوم» را در زمینه اقتصادی برداریم.
 
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار