خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد:

کیم جونگ اون بر آزمایش موشکی اخیر پیونگ‌یانگ نظارت داشت

رهبر کره شمالی بر آزمایش موشکی اخیر پیونگ‌یانگ نظارت داشت و از نیروهای این کشور خواست برای رویارویی‌های احتمالی آماده باشند.

کیم جونگ اون بر آزمایش موشکی اخیر پیونگ‌یانگ نظارت داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی روز سه‌شنبه اعلام کرد کیم جونگ اون، رهبر این کشور، بر آزمایش‌های موشکی روز دوشنبه این کشور نظارت داشت.

این خبرگزاری اعلام کرد آزمایش‌های موشکی جدید کره شمالی را یگانی از ارتش انجام داد که مسئولیت حمله احتمالی به پایگاه‌های نظامی آمریکا را در ژاپن به عهده دارد.

رویترز نوشت: خبرگزاری رسمی کره شمالی تاکید کرد در درون توپخانه کره شمالی نیز تمایل شدیدی به اقدام تلافی‌جویانه بی‌رحمانه علیه جنگ‌افروزانی وجود دارد که نیروهای آن تمرین‌های نظامی مشترکی را آغاز کرده‌اند.

کره شمالی روز دوشنبه چهار فروند موشک به طرف ساحل شمال غربی دریای ژاپن شلیک کرد. این اقدام کره شمالی چند روز پس از آن انجام شد که کره شمالی وعده داد در واکنش به رزمایش نظامی مشترک کره جنوبی و آمریکا اقدامی تلافی‌جویانه انجام خواهد داد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد کیم جونگ اون به این یگان ارتش دستور داده است کاملا آماده باشد؛ زیرا ممکن است هر لحظه جنگی واقعی آغاز شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار