یزد؛

معرفی نفرات برتر مسابقات دوومیدانی مدارس استان یزد

مسابقات دوومیدانی مدارس استان یزد برگزار ونفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این دوره از رقابت ها 156 ورزشکار در قالب 10 تیم دوره ابتدایی ، 9 تیم متوسطه اول و 6 تیم متوسطه دوره دوم از شهرستانهای ابرکوه ، مروست ، تفت ، اشکذر ، میبد ، اردکان ،  مهریز ، زارچ ، ناحیه یک و ناحیه دو یزد حضور داشتند و در هشت رشته از مواد دوومیدانی پیکار نمودند.

در دوره ابتدایی ناحیه یک یزد با امتیاز 40  بر سکوی قهرمانی ایستاد ، مهریز با امتیاز 28 نائب قهرمان شد و مقام سوم با امتیاز 20 به ناحیه دو یزد رسید.

ناحیه یک یزد در رقابت دوندگان دوره متوسطه اول با امتیاز 40 و مرغوبیت مدال  قهرمان شد ، تیم میبد با امتیاز 40 مقام دوم را کسب نمود و ناحیه دو یزد با امتیاز 37 در جایگاه سوم قرار گرفت.

رقابت ورزشکاران دوره متوسطه دوم با قهرمانی ناحیه دو یزد و کسب 68 امتیاز به پایان رسید ، تیم مهریز با امتیاز 45 در همین گروه دوم شد و تیم میبد به عنوان سومی با امتیاز 22 بسنده نمود.

در اعلام نتایج انفرادی دوره ابتدایی : سجاد دهقانی از ناحیه یک یزد  در دو 100 متر و 800 متر ، هادی پروین از ناحیه یک یزد در 60 متر با مانع  ،  ابوالفضل کریمی از زارچ در پرش طول  ، علیرضا کلانتری زاده از ناحیه دو یزد در پرش ارتفاع ،  ابوالفضل اکبری از ابرکوه در پرتاب وزنه ، محمد رضا رسایی از مروست در ماده پرتاب توپ  توانستند مقام اول را کسب نمایند.

همچنین در پایان مسابقات دوره متوسطه اول : مصطفی جمشید زهی از ناحیه یک یزد در دو 100 متر و پرش طول ، سید علی رضا حسینی نسب از میبد در دو 110 متر بامانع ، مهدی سراب  از ناحیه دو یزد در دو 800 متر ، مهدی نادی از مروست در دو 3000 متر ، علی تشت زر از ناحیه دو یزد در پرش ارتفاع ، سید حمید رضا پور مسجدی از ناحیه یک یزد در پرتاب وزنه و محمد معین مبینی پور از ناحیه دو یزد در پرتاب دیسک مقام قهرمانی را به دست آوردند و مقام اول رله سوئیسی دوره متوسطه اول به تیم ناحیه یک یزد رسید.

 در ادامه واعلام نتایج انفرادی دوره متوسطه دوم : حسین اسدی از ناحیه دو یزد در دو 110 متر بامانع و پرش ارتفاع ، سید عباس مرتضوی از ناحیه دو یزد در دو 100 متر ،  حامد حسنی از ناحیه دو یزد در دو 800 متر ،  محمدرضا زارع از مروست در دو 3000 متر ، سید رضا هاشمی از مهریز در پرش طول ، محمد مهدی زارع از ناحیه دو یزد در پرتاب وزنه و دیسک موفق به کسب مقام قهرمانی شدند وتیم ناحیه دو یزد در ماده رله سوئیسی مقام اول را از آن خود نمود.

 کارشناسی تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان یزد از نفرات اول تا سوم با اهدائ مدال وکارت هدیه در حضور مسئولین این اداره وهیات دوومیدانی یزد تجلیل به عمل آورد.

 مسابقات دوومیدانی استان یزد به منظورشناسایی استعداد های برتر و مرحله اول انتخابی تیم دوومیدانی مدارس جهت شرکت در مسابقات کشوری در سال آینده در پیست تارتان شهید نصیری یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار