اصفهان؛

نجات زن جوان از بین دود و شعله های آتش

با تلاش ماموران آتش نشانی اصفهان زن جوان گرفتار در دود و آتش نجات یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان : ساعت2:52دقیقه بامداد امروز با اعلام حریق ساختمان دو طبقه واقع در خیابان مشتاق به سامانه 125بلافاصله ستادفرماندهی اکیپ ایستگاه های 4و5، مدیر و افسر کشیک را به محل حادثه اعزام کرد.

محمد شریعتی گفت: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق و دود ناشی از حریق در طبقه دوم ساختمان بودند که با توجه به وسعت دود و شعله اکیپ عملیاتی به دو گروه مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق شروع به جستجو در دود و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.

شریعتی در ادامه افزود :با حضور به موقع اکیپ اعزامی خانم جوانی که در طبقه دوم در میان انبوهی از دود محبوس شده بود  با اقدام سریع آتش نشانان از ساختمان خارج و به بیرون انتقال داده شد.

شریعتی خاطر نشان کرد: بانوی جوان که دچار سوختگی سطحی شده بودتوسط اکیپ اعزامی تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان انتقال داده شد، خوشبختانه حریق فوق تنها خسارت مالی در برداشته است.

وی در آخر افزود: حضور به موقع آتش نشانان در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت حریق به طبقه اول و هم چنین دیگر ساختمانهای مجاور جلوگیری بعمل آمد که میتوانست خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشد وعلت حریق توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.