مامور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا: درمورد ارتباط تیم ترامپ با روسیه به اندازه کافی مدرک وجود دارد

یک عضو سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت اطلاعات جاسوسها درباره ارتباط تیم ترامپ با مقامات روس به اندازه‌ای است که می‌تواند موجب زندانی شدن آنها شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ "جان شیندلر"، کارشناس سابق بخش ضداطلاعات آژانس امنیت ملی آمریکا، با انتشار چند توییت در حساب کاربری خود فاش کرد: جاسوسان آمریکایی مدارک بی‌شماری در دست دارند که به ارتباط تیم انتخاباتی "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا با مقامات روسیه مربوط می‌شوند و این مدارک برای به زندان انداختن تک تک این افراد کافی است.

این مقام سابق اطلاعاتی آمریکا در ادامه افزود: مدارک علیه ترامپ و مقامات روسیه از سوی آژانس امنیت ملی آمریکا و با شنود مکالمات و سیگنال‌های ارتباطی به دست آمده است. جاسوسان آژانس امنیت ملی چندین مکالمه میان تیم انتخاباتی ترامپ و مقامات روسیه را شنود کرده‌اند.

شیندلر در ادامه تاکید کرد مدارک به دست آمده به قدر کافی مستدل و قانع‌کننده هستند که یک تبانی بزرگ را میان این افراد ثابت کنند.

شیندلر در یک توییت دیگر اظهار داشت: در یکی از مکالمات میان دو مقام ارشد کرملین شنیده می‌شود ائتلاف با ترامپ یک معامله بزرگ نیست؛ بلکه یک معامله بسیار بزرگ است!

شیندلر سپس تاکید کرد: اطمینان دارم تحقیقات بیشتر درباره ارتباط ترامپ و مقامات روس می‌تواند به اطلاعات مهمی ختم شود که خیلی از افراد را راهی زندان خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار