مشهد؛

اجرای طرح تنظیم بازار 5 قلم کالا در فروشگاه‌های شهرما

در طرح تنظیم بازار دولت، 5 کالای اساسی در فروشگاه‌های شهرما به منظور تنظیم بازار و کاهش قیمت این محصولات توزیع می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با اعلام این خبر گفت : با هدف تنظیم بازار، کاهش قیمت‌ها، حمایت از تولیدات دامی داخلی و عرضه محصولات از تولید تا مصرف و در نتیجه ارتقای بهره وری، با همکاری پشتیبانی امور دام و سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اقدامات موثری در فروشگاه‌های شهرما صورت می‌گیرد.

احمد محبی با اشاره به اینکه فروشگاه های شهرما جایگاه مطمئنی برای اجرای سیاست های طرح تنظیم بازار دولت است، افزود: پراکنش مناسب در سطح شهر، حمایت از تولید داخلی، تجربه چند ساله در عرضه محصولات از تولید به مصرف و استقبال شهروندان از آنها از جمله موارد انتخاب این فروشگاه‌ها به منظور اجرای طرح تنظیم بازار 5 کالای اساسی مرغ منجمد، گوشت قرمز تازه، دو مدل برنج و شکر بوده است.

او تصریح کرد: ناظرین مقیم سازمان میادین میوه و تره‌بار در تمام فروشگاه های شهرما به صورت مستمر بر عرضه محصولات طرح تنظیم بازار نظارت خواهند داشت.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گوشت تحویلی به شکل برش های ران، سردست، گردن و قلوه گاه با برچسب طرح تنظیم بازار بسته بندی و در اختیار فروشگاه‌های شهرما قرار می‌گیرد.

محبی همچنین گفت: قیمت هر کیلوگرم ران 33 هزار و 500 تومان، هر کیلوگرم سردست و گردن 32 هزار تومان و قلوه گاه 17 هزار تومان اعلام شده است.

او خاطر نشان کرد: گوشت قرمز تازه طرح تنظیم بازار از روز سه شنبه 17 اسفند ماه در تمام فروشگاه‌های شهرما عرضه می‌شود و تاریخ عرضه دیگر محصولات این طرح متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار