تحلیل و بررسی باکس‌آفیس هفته‌ی گذشته؛

بازگشت شکوهمند «ولورین»/ روزهای خوب هیو جکمن

کمپانی مارول با ساخت قسمت سوم ولورین نشان داد که ابرقهرمان‌هایش نه تنها تمام نشدنی‌اند، بلکه روز به روز به تعداد آن‌ها و محبوبیت‌شان اضافه می‌شود.

بازگشت شکوهمند «ولورین»/ روزهای خوب هیو جکمنبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بار دیگر استودیوی مارول بازگشته تا این بار با سومین قسمت «ولورینم، هالیوود را تسخیر کند. این فیم ابرقهرمانی که "لوگان" نام دارد با بودجه‌ی 97 میلیون دلاری تولید شده و هیو جکمن ستاره‌ی آن است. نخستین هفته‌ی اکران «لوگان» همچنان که انتظار می‌رفت با استقبال گرم تماشاگران همراه بود و رقم 85 میلیون دلار را از گیشه‌ها به حساب سرمایه‌گذاران فیلم واریز کرد.

اما فیلم ترسناک «برو بیرون» که هفته گذشته در قامت یک پدیده ظاهر شده بود، با رسیدن به فروش 26 میلیون دلاری در این هفته رتبه‌ی دوم جدول را به دست آورد و مجموع فروش خود در ایالات متحده را به 76 میلیون دلار رساند.

دومین فیلم تازه اکران شده‌ی هفته‌ی گذشته درام The Shack (کلبه) بود که داستانی با مضامین مذهبی دارد و سم ورثینگتن و اوکتاویا اسپنسر در آن هنرنمایی می‌کنند. این فیلم رتبه‌ی سوم جدول باکس‌آفیس را با ثبت رقم 16 میلیون دلار بدست آورد.

انیمیشن «لگو بتمن» چهارمین هفته‌ی اکرانش را با 11.6 میلیون دلار در رتبه‌ی چهارم به پایان رساند. مجموع فروش این انیمیشن کمدی در سراسر جهان به 256 میلیون دلار رسیده است.

سومین فیلمی که هفته‌ی گذشته اکران گسترده‌ی خود را آغاز کرد Before I Fall (قبل از پاییز من) نام دارد. این درام آمریکایی که زوئی دویچ ایفای نقش اصلی آن را بر عهده داشته است نخستین هفته را با فروش 5 میلیون دلاری پشت سر گذاشت تا بودجه‌ی تولید خود را در همان هفته‌ی نخست بدست آورده باشد.

این هفته‌ منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم؟

با گذشت دوازده سال از فیلم «کینگ کونگ» به کارگردانی پیتر جکسن و هنرنمایی نائومی واتس، بار دیگر این هیولای افسانه‌ای به روی پرده‌ی نقره‌ای بازمی‌گردد. این فیلم در کنار «گودزیلا» که سال 2014 به روی پرده آمده بود قرار است پیش‌زمینه‌ای ایجاد کنند که در نهایت به نبرد این دو هیولای قدرتمند منتهی شود. تام هیدلستون، ساموئل ال. جکسن، جان گودمن و بری لارسن در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند و جوردن فوگت‌رابرتز کارگردانی این پروژه‌ی سنگین 190 میلیون دلاری را بر عهده داشته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار