شیراز؛

اوج حساسیت در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال كشور

مسابقات دسته برتر فوتسال كشور به ایستگاه پایانی رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم لبنیات ارژن شیراز در هفته ٢٦ و پایانی لیگ برتر فوتسال كشور میزبان تیم مدعی مس سونگون خواهد بود.


هفته پایانی این رقابت ها شاهد اتفاقات و حواشی زیادی خواهد بود چرا كه با تصمیم كمیته فوتسال ٤ جام به شهرهای اصفهان، شیراز، بندرعباس و تبریز فرستاده شده است .

در جدول رده بندی تیم های گیتی پسند اصفهان، دبیری تبریز، مس سونگون و حفاری اهواز با امتیاز ٥٧، ٥٦، ٥٥ و ٥٤ در مكان های اول تا چهارم قرار دارند اما شانس قهرمانی برای ٣ تیم گیتی پسند، دبیری تبریز و مس سونگون بیشتر است.
 
تیم لبنیات ارژن شیراز هم كه با ٣٥ امتیاز در مكان نهم جدول رده بندی قرار گرفته خیال خود را از بابت بقا در این مسابقات از هفته ها پیش راحت كرده و تنها شاید در پی كسب پیروزی مقابل مس سونگون باشد و نیم نگاهی به صعود به مكان هشتم را داشته باشد .

علی افضل سرمربی تیم مس سونگون گفت: تیم ما شرایط خوبی برای دیدار با لبنیات ارژن دارد و تنها برای كسب ٣ امتیاز به میدان خواهیم رفت و برای قهرمانی به انتظار نتیجه دیدار گیتی پسند و دبیری تبریز مقابل حریفان خود می مانیم .

در صورت شكست گیتی پسند مقابل یاسین پیشرو قم و توقف دبیری تبریز در بازی با میهمان خود آذرخش بندرعباس، تیم مس سونگون با غلبه بر لبنیات ارژن شیراز می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد موضوعی كه كمتر احتمال وقوع آن پیش بینی می شود .

گفتنی است مسابقه تیم های لبنیات ارژن شیراز و مس سونگون ساعت ١٦ فردا چهارشنبه ١٨ اسفندماه در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار می شود.

این دیدار را رضا ترابی، علی اصغر احمدی، منصور قربانی و مهدی طاهری قضاوت می كنند .
سازمان لیگ فوتسال علی افضل سرمربی تیم مس سونگون را به علت حواشی پیش آمده در بازی با فرش آرا مشهد و مصاحبه علیه مسئولان سازمان لیگ از همراهی تیم در دیدار با لبنیات ارژن شیراز محروم كرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.