اصفهان؛

باید تلاش شود انتخابات، باشکوه، در سلامت و امنیت کامل برگزار شود

استاندار اصفهان گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه سنگینی بر عهده داریم و باید تلاش شود انتخابات، باشکوه، در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در جلسه شورای مدیران استانداری اظهار کرد: از تلاش‌های معاونان، مدیران و پرسنل استانداری که علی رغم سال سختی که برای دولت و مردم در رابطه با حوادث طبیعی و انسان‌ساز و محدودیت‌های بودجه‌ای که در کشور وجود داشت، شرایط را به خوبی کنترل نمودند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره مجلس شورای اسلامی در شهر اصفهان، گفت: این سه انتخابات حائز اهمیت است و سرنوشت مدیریت کشور و مدیریت شهری رقم خواهد خورد و هر سه مهم و اساسی است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه سنگینی بر عهده داریم و باید تلاش شود انتخابات، باشکوه، در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه باید فضای پرنشاط سیاسی در جامعه فراهم شود، گفت: نباید کوچک‌ترین خدشه‌ای به این فضا وارد شود و این امر از توصیه‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت است و ما به ‌عنوان مجریان انتخابات این وظیفه مهم را بر عهده داریم.

زرگرپور با بیان اینکه مجریان انتخابات نباید در محافل سیاسی، جناحی و انتخاباتی شرکت کنند، عنوان کرد: باید محدودیت‌هایی در این خصوص صورت گیرد تا کوچک‌ترین مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به اهمیت و کار بزرگ برگزاری انتخابات خواستار همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و ادارات با ستاد انتخابات شد و ابراز کرد: امکانات و تجهیزات در اولویت اول باید در اختیار ستاد انتخابات باشد.

استاندار اصفهان در پایان بیان کرد: شکوه انتخابات و حضور حداکثری شرکت در آن مهم است و مدیران باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.