سرخه;

زائرسراهای سرخه آماده پذیرائی از مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه در شهرستان سرخه ۲ زائرسرا فعال است گفت : زائرسرای سرخه و لاسجرد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سرخه گفت : زائرسراها یکی از مکانهایی هستند که در خلال سفرهای نوروزی به طور ویژه و خاص مورد توجه مسافران قرار می گیرند که این مهم در شهرستان سرخه نیز در زائرسراهای لاسجرد و سرخه فعال است که با تمهیدات صورت گرفته ۲ زائرسرای شهرستان سرخه به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران است.

 رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سرخه افزود : خدمات الکترونیک و استفاده از فضای مجازی در جامعه امروز در بحث تبلیغات و اطلاع رسانی بیشترین تاثیرگزاری را خواهد داشت که در همین راستا 2نقطه جهت ارائه وای فای رایگان به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که بسته های تبلیغاتی و اطلاع رسانی اعم از مکان های تفریحی،تاریخی و گردشگری و اطلاعات جامع واحد های خدماتی و پذیرایی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه روزانه بیش از ۵۰هزار مسافر از محور ارتباطی تهران- سمنان عبور می کنند گفت:روستاها،مناطق طبیعی و بکر و مناطق گردشگری،توریستی و تاریخی شهرستان سرخه باید به مسافران شناسانده شده و روستاها و مناطق توریستی شهرستان از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

مویدی زاده با اشاره به اینکه نوع مسافرت گردشگران و زائران به گونه ای تغییر کرده است که امروز مقصد و مبدا هدف مسافران و گردشگران نبوده و در طول مسیر مسافرت از مکان های دیدنی،تاریخی و گردشگری بازدید خواهند کرد که در راستای این مهم مسئولین مربوطه باید جهت جذب مسافران و گردشگران تلاش نمایند.

گفتنی است ،  در این جلسه بازدید از زائرسرا جهت آمادگی هرچه بیشتر برای پذیرایی از مسافران نوروزی،هماهنگی برای اجرای مانور ستاد خدمات هماهنگی سفر در روز 25 اسفند ماه سال جاری در شهرستان،برپایی چادر صلواتی جهت اسکان مسافران از جمله مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.