والیبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا-چین

آشفته، امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ازبکستان

«منا آشفته» امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در دیدار با ازبکستان شد.

آشفته، امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ازبکستانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا و در گروهی که برای کسب عنوان های نهم تا یازدهم مسابقه می دهند، به مصاف ازبکستان رفت و با شکست سه بر دو این تیم، نخستین پیروزی خود در این رقابت ها را به دست آورد.

در این دیدار منا آشفته، با کسب 18 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به دست آورد. 

در تیم والیبال نوجوانان ازبکستان نیز «ساتيولديوا» موفق به کسب 21 امتیاز شد.

شکست ازبکستان برابر ایران برای بازیکنان این تیم حاشیه هایی به همراه داشت و سرمربی ازبک ها مدت زیادی تیم خود را در رختکن نگه داشت و اجازه خروج به بازیکنانش را نداد.

تیم نوجوانان ازبکستان در مسابقه برابر ایران تنها سرمربی خود را بر روی نیمکت کادر فنی داشت. سرپرست تیم ازبکستان که در جایگاه ویژه نظاره گر مسابقه بود گاهی اوقات نکاتی را به سرمربی این تیم یادآوری می‌کرد.

تیم ملی ایران به عنوان نخستین تیم وارد سالن رقابت ها شد. حتی بعد از ورود ایران مسئولان برگزاری مسابقات چراغ‌های اصلی سالن را روشن کردند.

بعد از شکست ازبکستان، سرمربی این تیم که روز گذشته نیز حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشده بود، همراه با بازیکنانش به رختکن رفت. و تا زمان خروج تیم ایران از سالن بیرون نیامد.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از روز یکشنبه در چین آغاز شده و 23 اسفندماه به پایان می‌رسد. تیم ملی ایران روز جمعه در آخرین دیدار خود مقابل ساموآ قرار می گیرد.

گفتنی است آیتک سلامت در دیدار تیم ملی نوجوانان دختر ایران با هنگ کنگ به رغم شکست ایران، با 19 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به دست آورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار