همدان؛

دست های مهربانی در بهار

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار گفت: طرح دست های مهربانی با ارزش ۱۰ میلیون ریال برگزار شد.

دست های مهربانی در بهار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن نوروزی گفت: طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای امینانه نیت واقفان در کمک به مستمندان و فقرا در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح از محل موقوفه آسیه ایزدی روستای حسین آباد کارخانه قند اقدام به خرید پوشاک و کفش با ارزش 10 میلیون ریال برای ایتام زیر 18 سال شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح دست های مهربانی از دی ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه می یابد افزود: هدف دیگر اجرای طرح دست‌های مهربانی، ترغیب و تشویق مردم و نیکوکاران برای ثبت وقف‌های جدید با این موضوعات است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد واظهار داشت: این طرح در حرم آیت الله بهاری و امامزاده علمدار (ع) روستای زاغه برگزار می شود.

نوروزی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه آغاز می شود و تا 13 فروردین ادامه می یابد، ابراز کرد: همچنین در این ایام خیمه های معرفت شامل غرفه عفاف و حجاب، کودک و نوجوان برپا می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بهار دارای 18 موقوفه انتفاعی است افزود: همچنین تعداد 9 موقوفه منفعتی در این شهرستان وجود دارد.

نوروزی از ثبت 4 وقف جدید در سال جاری در شهرستان بهار خبرداد و گفت: ارزش ریالی وقف های جدید یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.