مهاجمان بیمارستان 400 تختخوابی در کابل پس از 6 ساعت از پای درآمدند

درگیری میان مهاجمان مسلح و نیروهای دولتی در بیمارستان 400 تختخوابی کابل پس از گذشت 6 ساعت با کشته شدن مهاجمان به پایان رسید.

مهاجمان بیمارستان 400 تختخوابی در کابل پس از 6 ساعت از پای درآمدند
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «صدیق صدیقی» سخنگوی وزارت کشور لحظاتی قبل اعلام کرد عملیات پاکسازی نیروهای ویژه پلیس در بیمارستان سردار «محمد داود» با از بین بردن مهاجمان به پایان رسید.

سخنگوی وزارت کشور جزئیات نبرد 6 ساعته میان مهاجمان مسلح و نیروهای پلیس و شمار تلفات آن را به آینده موکول کرد.

برخی منابع به نقل از صدیقی شمار مهاجمان به بیمارستان منطقه وزیر اکبر خان کابل را 4 نفر اعلام کرده اند، اما برخی منابع دیگر گفته اند که بعد از انفجار در مقابل بیمارستان، 5 مهاجم مسلح وارد این بیمارستان شدند.

انفجار قوی در مقابل بیمارستان 400 تختخوابی منطقه «وزیراکبر خان» کابل دست کم 7 کشته و بیش از 50 زخمی داشت که چهار تن از کشته شدگان از مهاجمان مسلح هستند.
پس از وقوع این انفجار بالگردهای ارتش از پشت بام بیمارستان نیروهای ویژه پلیس را به داخل بیمارستان فرستادند و درگیری میان این نیروها با مهاجمان با کشتن آنان به پایان رسید.

یک منبع مطلع به خبرنگار ایرنا گفته است که ژنرال «قدمشاه شهیم» فرمانده کل ارتش افغانستان از طریق بالگرد در پشت بام بیمارستان مستقر شده و فرماندهی عملیات سرکوب مهاجمان را به عهده داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار