رئیس جمهور ؛

ارائه بهترین کیفیت خدمات درمانی و سلامت به مردم

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: باید کاری کنیم مردم در کمترین زمان با بهترین کیفیت خدمات درمانی و سلامت را داشته باشند و اجر این کار متفاوت با سایر کارها است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر به مشهد مقدس در مراسم بهره برداری بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا(ع) مشهد گفت: مردم ما قدرشناس هستند و قدردان تلاش‌های همه دست اندرکاران هستند، موضوع سلامت بسیار مهم است و این که اعلام می‌کنید ظرف 20 روز اخیر 10 بیمارستان افتتاح شده است سبب خرسندی همه ما است، ان‌شاء‌الله کسی مریض نشود اما بیماری به‌هرحال وجود دارد.

روحانی افزود: باید کاری کنیم مردم در کمترین زمان با بهترین کیفیت خدمات درمانی و سلامت را داشته باشند و اجر این کار متفاوت با سایر کارها است و خداوند همه شما پزشکان و پرستاران را اجر و مزد مضاعف دهد.

وی تصریح کرد: این بیمارستان بسیار خوب و مجهز است و شاید کمتر دیدم که بیمارستانی دولتی با این زیبایی و این تجهیزات تکمیل شده باشد و سبب افتخار ما است و ان‌شاء‌الله مرکز شفا برای همه بیماران باشد.

*رئیس جمهور 11 پروژه عمرانی را افتتاح کرد

 رئیس جمهور کشورمان همچنین علاوه بر این بیمارستان 10 پروژه عمرانی را با اعتباری حدود 670 میلیارد تومان که ظرفیت اشتغال زایی برای حدود 88 هزار و 44  نفر را دارد، افتتاح کرد.

گفتنی است؛ افتتاح بیمارستان 9 طبقه جایگزین امام رضا(ع)، بهره برداری از شرکت تولید یراق آلات در و پنجره دوجداره، بهره برداری از یک شرکت سرمایه‌گذاری صنایع مشارکتی در سبزوار، آغاز عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار و شبکه انتقال آب و آبیاری کم فشار در اراضی پایاب سد فریمان تنها بخشی از این 11 پروژه افتتاح شده را تشکیل می‌دهد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.