قزوین؛

معرفی برترین جشنواره استانی فیلم کوتاه

پانزدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه ، فیلمنامه و عکس با شناخت بهترینها به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این جشنواره حسین تقیا ، سیناشیری ، مریم خوئینی ، مهری رحیم زاده ، فائزه قادری ، فرهاد نجفی فر بعنوان بهترینها در بخش عکس معرفی شدند .

همچنین امیر رضا جلالیان جایزه ی بهترین تهیه کنندگی ، پویان شعله ور بهترین تدوین و فرهاد نجفی فرد بهترین صدا گذاری را برای فیلم داستانی زمان گم شده از ان خود کردند .

حامد کلجه ا ی  جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند پناهگاه حامی و کاوه کاظم زاده هم جایزه بهترین کارگردانی بخش تجربی برای فیلم هیچی بزرگ را دریافت کرد ند .

فرخ شریعت هم در بخش مستند در رشته ی پژوهش برای فیلم عین باقلوا و مائده زرابادی پور هم برای بازی در فیلم روز شمار برگزیده شدند .

سمیه زاجکانی و مهری رحیم زاده جایزه بهترین فیلمنامه و کارگردانی ، شهرام رحیمی جایزه یبهترین تصویر برداری را برای فیلم داستانی آ رام کسب کردند .

در بخش فیلمنامه هم امیر رضا جلالیان و سمیه زاجکانی برای فیلمنامه هوای صبح ، گیتی باقری برای فیلمنامه سفر بی بازگشت بعنوان برترینها ی این بخش معرفی شدند .

سعید مصطفوی جایزه بهترین استعداد جوان ، محمد حسین جعفری مقدم برگزیده ی ایده برتر برای فیلمنامه ی سه بر دو برابر و وحید علیمردانی جایزه ی ویژه برای فیلمنامه ی اثر اقای فرانسیس گالتون ، پسر عمه چارلز داروین را کسب کرد .

به گفته ی محسن اقالر ، رییس انجمن سینمای جوانان استان 42 فیلم کوتاه ، 34 فیلمنامه و 31 قطعه عکس به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت .

ابوالفضل معصومی فر ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در این مراسم گفت : شبکه ی استانی قزوین از آثار تولید شده در انجمن سینمای جوان حمایت می کند .

داوود محمدی نماینده قزوین ابیک و البرز در مجلس شورا اسلامی هم بر لزوم حمایت از هنر درهمه ی ابعاد تاکید کرد و از همه ی دستگاههای مرتبط خواست برای تولید اثار بیشتر و فاخر از هنرمندان پشتیبانی کنند .

فیلمهای پانزدهمین جشنواره فیلم کوتاه ، فیلمنامه و عکس استان از سیزدهم تا هفدهم اسفند در سالن کتابخانه ی امام خمینی قزوین و اثار برگزیده عکس در نگارخانه ی تماشای قزوین به نمایش در آمد .
 
انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.