ساخت ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از ساخت ساختمان جدید این دانشکده خبر داد.

بابک ضیا عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تنها دانشکده در آسیا و شمال آفریقا است که هدف اصلی آن تربیت دانشجویانی است که بتوانند وارد بازارکارهای جدیدی شوند.

وی ادامه داد: هدف این دانشکده تربیت دانشجویانی است که در نهایت حرفه و کسب و کارهای مولد، نو، دانش بنیان و دارای مدل های کسب و کار جهانی را راه اندازی کنند که بتوانند قدرت صادرات داشته باشند.

عضو هیت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بیان کرد: این دانشگاه تلفیقی از دروس تئوری و عملی را به دانشجویان از طریق کارآفرینی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در نهایت نگاه ما این است که بتوانیم یک محیط شاداب فعال و پراز انرژی را برای تربیت نسل جمهوری اسلامی ایران پرورش دهیم، افزود: امیدواریم و درصدد این هستیم که دانشکده کارآفرینی را با احداث ساختمان جدید گسترش دهیم.

عضو هیت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اظهار داشت: ایجاد شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های مبتنی بر کارهای دانشی از دیگر برنامه های این دانشکده است.

ضیا بیان کرد: به هر حال هدف ما این است که دانشجویان به سمتی سوق پیدا کنند که مدل‌های کسب و کار روز دنیا و مولد در بازارهای جهانی قدرت توسعه اقتصادی و تولید ناخالص ملی کشور را افزایش دهد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار