اصفهان؛

12 هزار و 700 طرح در استان اصفهان بهره برداری شد

استاندار اصفهان گفت: 12 هزار و 700 طرح با اعتباری افزون بر 105 هزار میلیارد ریال در سه سال گذشته در این استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور امروز در آئین بهره برداری همزمان پنج ایستگاه تقویت فشار خط هشتم سراسری گاز، درکاشان افزود: در بیش از 60 درصد این طرح ها بخش خصوصی اعم از حوزه های صنعت، کشاورزی، خدمات و به خصوص گردشگری، حدود 25 درصد شهرداری ها و کمتر از 20 درصد آن ها نیز از محل اعتبارهای دولتی صرف شده است.

وی اظهار کرد: این همه حجم سرمایه گذاری با وجود محدودیت های اعتباری و مالی در استان اصهفان به بهره برداری رسیده است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز طرح های بسیار بزرگی مانند توسعه فرودگاه، قطار سریع السیر و رینگ چهارم شهر اصفهان با حجم اعتباری بسیار زیاد در حال اجرا است.
به گفته وی، استان اصفهان به عنوان استان برخوردار محسوب می شود و کمتر اعتبارهای دولتی به آن اختصاص می یابد.

در این آئین که با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نفت برگزار شد ایستگاه تقویت فشار خط هشتم سراسری گاز شامل ایستگاه تقویت فشار خنج، جهرم، صفاشهر، نائین و کاشان مورد افتتاح قرار گرفت.

هر یک از این طرح ها با بهره گیری از چهار دستگاه توربو کمپرسور 25 مگاواتی در مدت 30 ماه و با هزینه ای افزون بر 16 هزار میلیارد ریال با تکیه بر توان مشاوران، سازندگان و پیمانکاران داخلی به مرحله بهره برداری رسیده است.
با بهره برداری از این ایستگاه ها ، ظرفیت انتقال خط لوله هشتم سراسری از 60 میلیون متر مکعب در روز به 110 میلیون متر مکعب در روز افزایش پیدا می کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.