بیت سعید: داور بازی به نفع پرسپولیس سوت زد/ پرداخت یک میلیارد تومان دردی را دوا نمی کند

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور به نفع پرسپولیس سوت زد و همین موضع باعث عصبانی شدن اعضای کادر فنی تیم ما شد.

بیت سعید: داور بازی به نفع پرسپولیس سوت زد/ پرداخت یک میلیارد تومان دردی را دوا نمی کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن بیت‌سعید درباره شکست برابر پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه اول به گل رسید و ما هم در نیمه دوم موقعیت‌هایی روی دروازه آنها ایجاد کردیم اما نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم. به هر حال به پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها  یک برد دیگر هم به دست آوردند و یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شدند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عملکرد داور بازی بیان کرد:  داور در یک صحنه می‌توانست برای تیم ما پنالتی بگیرد. وقتی وی چند بار به نفع تیم پرسپولیس سوت می‌زند، طبیعی است که اعضای کادر فنی ما هم عصبانی شوند. به هر حال این موضوع اهمیت ندارد و باید به آینده فکر کنیم.

 وی درباره مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان گفت: صحبت کردن از مشکلات مالی دیگر تکراری شده است. از استاندار خوزستان تشکر می‌کنم اما برای تیمی که در آسیا حضور دارد یک میلیارد مانند یک مسکن است و نمی‌تواند دردی را از ما دوا کند.

بیت سعید در پایان درباره دیدار استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویای قطر خاطرنشان کرد:‌ به هر حال بازی سختی داریم اما امیدواریم که سه امتیاز این بازی را بگیریم و راه خودمان را برای صعود به مرحله بعدی هموار تر کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار