لیگ برتر والیبال نشسته؛

تیم بهزیستی مازندران قهرمان لیگ والیبال نشسته شد

رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان با قهرمانی تیم بهزیستی مازندران پایان یافت.

به گزازش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال نشسته پس از 14 هفته رقابت و برگزاری 56 بازی با حضور هشت تیم و قهرمانی تیم بهزیستی مازندران به پایان رسید.

تیم ذوب آهن اصفهان نایب قهرمان شد و تیم گسترش فولاد نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین تیم‌های پالایش نفت آبادان، روان کارهای گلستان، شهرداری اراک، شهرداری ارومیه و هیئت جانبازان فارس نیز به ترتیب عناوین چهارم تا هشتم این دوره لیگ را به خود اختصاص دادند.

آخرین هفته از رقابت‌های دور برگشت لیگ والیبال نشسته با لرگزاری سه دیدار پیگیری شد که طی آن تیم بهزیستی مازندران توانست با نتیجه 3 بر یک تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد.

تیم پالایش نفت آبادان نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم روان کارهای گلستان گذشت و تیم گسترش فولاد تبریز نیز ب 3 بر یک تیم ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

مراسم اختتامیه این مسابقات به میزبانی تبریز و با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، مدیر کل بهزیستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر عامل باشگاه فرهنگی، ورزشی گسترش فولاد تبریز، رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی، مدیرکل بهزیستی مازندران، رئیس انجمن والیبال معلولین، رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته و مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته برگزار شد و  تیم‌های برتر تمورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم هادی رضایی، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با اهدای لوح تقدیر از مدیران عامل باشگاه‌ها و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار