سمنان؛

افتتاح 2 پیست کوهستان در سال 96 در استان

در شهرستان‌های دامغان و سمنان در سال ۹۶ دو پیست کوهستان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛خلیل‌الله غزنچای رئیس هیأت دوچرخه ‌سواری استان سمنان گفت : دوچرخه‌ سواری ازجمله رشته‌های ورزشی رشد کرده با ساختار حرفه‌ای در سمنان به شمار می‌رود.

خلیل‌الله غزنچای با اشاره به برگزاری مجمع سالانه هیأت دوچرخه ‌سواری استان سمنان در راستای بستن تقویم سال ۹۶ هیأت دوچرخه‌ سواری سمنان افزود: مجمع سالانه هیأت دوچرخه‌ سواری سمنان طی روزهای آینده به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بررسی عملکرد هیأت دوچرخه‌ سواری سمنان در سال ۹۵ در این مجمع تصریح کرد : نقطه نظرات رؤسای هیأت‌های شهرستان‌ها را هم جویا می‌شویم و تقویم سال ۹۶ را خواهیم بست.

غزنچای استعدادیابی و توجه ویژه به رده‌های سنی پایه را از برنامه‌های مهم هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان در سال ۹۶ بیان و اظهار داشت : استعدادیابی لازمه رشد و توسعه دوچرخه‌ سواری در استان سمنان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ویژه دوچرخه ‌سواران در روز هوای پاک افزود: این برنامه نیز در جریان فرهنگ ‌سازی اجتماعی عملیاتی شده و رکاب زنان سمنانی پیام‌آورندگان این فرهنگ شدند.

غزنچای در بررسی وضع زیرساخت‌های این رشته ورزشی در سمنان، با اشاره به وجود یک پیست دوچرخه ‌سواری در استان، از افتتاح دو پیست کوهستان در شهرستان‌های دامغان و سمنان در سال ۹۶ خبر داد.

وی افزود: این پیست‌ها مشابه پیست کوهستان در پارک آبشار شهرستان شاهرود، در دامغان و شهرستان سمنان برای تقویت زیرساخت‌های دوچرخه ‌سواری احداث خواهد شد.

رئیس هیأت دوچرخه ‌سواری استان سمنان با اشاره به جمعیت دو هزار نفری دوچرخه ‌سواران سمنانی خاطر نشان کرد : ۲۰۰ دوچرخه ‌سوار از این جمعیت دو هزار نفری بیمه‌ شده ورزشی و فعال‌ هستند.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.