کرمانشاه؛

افزایش پروازهای استان در نوروز

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به آمادگی نوروزی فرودگاه کرمانشاه، گفت: در ایام نوروز تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه به 140 تا 150 پرواز خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اظهار کرد: در این ایام تعداد پروازهای هفتگی از حدود 120 نشست و برخاست، به 140 تا 150 نشست و برخاست در هفته افزایش می‌یابد.

وی برقراری پرواز فوق‌العاده نوروزی به مقصد "شارجه" را از جمله آمادگی‌های نوروزی فرودگاه کرمانشاه دانست و تاکید کرد: این پرواز از 29 اسفند تا 15 فروردین، به صورت 10 پرواز رفت و برگشت انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه هم خبر داد و افزود: در ایام نوروز پرواز به دو مقصد تهران و کیش در مدت 29 اسفند تا 15 فروردین به صورت مقطعی افزایش خواهد یافت.

بیاتی ادامه داد: در این ایام تمام پرنسل فرودگاه نیز در آماده‌باش هستند و مرخصی برای پرسنل نداریم.

وی در ادامه از تشدید نظارت بر قیمت غرفه‌های تجاری موجود در فرودگاه کرمانشاه هم یاد کرد و گفت: غرفه‌ها موظفند قیمت خود را در معرض دید نصب کنند.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از آموزش رانندگان تاکسی فرودگاه و توزیع بروشور معرفی کرمانشاه بین آنان هم خبر داد و یادآور شد: مقرر شده این افراد لباس فرم واحد هم بپوشند.

به گفته این مسئول آراستگی و نظافت ظاهر فرودگاه، استقرار هفت سین نوروزی در فرودگاه، چاپ بنرهای خوش آمدگویی، رنگ آمیزی و گل کاری جداول و ... از دیگر اقدامات نوروزی فرودگاه کرمانشاه است.

بیاتی با اعلام سامانه 10007069، گفت: این سامانه نیز به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات مسافرین در نظر گرفته شده تا اگر مشکلی بود، با ما در میان گذاشته شود.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار