تأثیر 5 درصدی فناوری اطلاعات در اقتصاد کشور

رییس مرکز فضای مجازی ایران گفت: فناوری اطلاعات 5 درصد از اقتصاد کشور را تأمین می‌کند و این تکنولوژی سبب توسعه حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی افراد و بخصوص جوانانمان در کشور می شود.

تأثیر 5 درصدی فناوری اطلاعات در اقتصاد کشوربه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالحسن فیروز‌آبادی رئیس مرکز فضای مجازی ایران صبح امروز در حاشیه بیست و دومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ICT در اقتصاد دنیا، اظهار داشت: در این دوره حوزه فناوری اطلاعات از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و تأثیر بسزایی بر سایر حوزه‌های کشور دارد و حوزه IT باعث رشد اقتصاد دنیا و بخصوص کشور ما شده است.

وی بیان کرد: تکنولوژی ICT متنوع است و بنابر سیاست شورای عالی فضای مجازی خدمات کاربردی اینترنت شامل شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و خدمات app تحت پوشش قرار می‌گیرد تا کشورمان از این رشد در حوزه فناوری اطلاعات بی نصیب نماند.

فیروز‌آبادی ادامه داد: در جهت توسعه خدمات کاربردی اپلیکیشن‌ باید سرمایه‌گذاری شود زیرا جوامع ما ظرفیت‌ بالایی در این حوزه دارد و بر طبق سیاست‌ها باید فضای لازم در جهت رشد و شکوفایی جوانان کشورمان بکوشیم.

وی ادامه داد: توسعه ICT با فراهم کردن زیر‌ساخت‌ها و فناوری اطلاعات نقش مهمی در توسعه سایر حوزه‌ها بر عهده دارد و 5 درصد اقتصاد کشور به وسیله فناوری اطلاعات به دست می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار