امضای قرارداد استقلال،پرسپولیس و تراکتور با حامی مالی جدید

3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی امروز با حامی مالی جدید قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاههای استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی که در فصل جاری دارای حامیان مالی مشترک هستند، امروز نیز با حضور مدیرانشان با حامی مالی جدید قرارداد همکاری امضا کردند.

سیدرضا افتخاری، علی اکبر طاهری و مصطفی آجرلو به همراه برخی دیگر از مسئولان 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در این نشست حضور دارند.

سیدرضا افتخاری در مراسم قرارداد همکاری با حامی مالی جدید اظهار داشت: از بیمه ایران به خاطر حمایت از 3 باشگاه تشکر می کنم. طاهری نکات فنی را مطرح کرد اما من وارد مسائلی می شوم که الان هر 3 باشگاه گرفتار آن هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر  در شرایطی قرار داریم که با این همه هواداری که داریم، بازهم مشکلات خاص خود را داریم. باشگاههای حرفه ای 3 منبع درآمدی باید داشته باشند، بلیت فروشی، تبلیغات محیطی و حق پخش که ما از هر 3 محروم هستیم. 

افتخاری  افزود: امروز ما اینجا آمدیم و از حامی مالی جدید استدعا داریم دست ما را بگیرند و به تیم هایی کمک کنند که طرفداران میلیونی در کشور دارند. مردم با برد این تیم ها خوشحال می شوند و جزوی از زندگی روزانه آنها شده است. من در واقع از نزدیک این مساله را لمس می کنم. چیزی که ما الان دنبالش هستیم و تلاش می کنیم این است که آرامشی به این 3 تیم برگردد و نماینده شایسته ای برای کشور باشند. این امکان پذیر نیست مگر اینکه همه دوستان کمک کنند تا این اتفاق رخ دهد.

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود:می دانم این همکاری با بیمه ایران متقابل خواهد بود و ما هم باید از امکانات خود برای پیشرفت شرکت بیمه کمک کنیم. امیدوارم بتوانیم برای ورزش کشور کار مثبتی انجام دهیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار