کرمان؛

استقبال از ژیمناست های دختر کرمانی

ژیمناست های دختر کرمانی، پس از درخشش در مسابقات چند جانبه باشگاههای کشور، امروز در میان استقبال گرم مردم و مسئولان ورزشی وارد کرمان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات چند جانبه ژیمناستیک باشگاههای کشور با حضور ژیمناست هایی از استان های قم، تهران، البرز، خوزستان، قزوین، کرمان و مازندران به مدت 3 روز در شهر مقدس قم برگزار شد.

این مسابقات در 5 رده سنی برگزار شد که استان کرمان در 4 رده شرکت کرده بود.

در دسته یک و در گروه سنی ۸-۹سال بود، تیم استان کرمان با ترکیب فاطمه هروی، تبسم فرخی، مایده سلاجقه، زهرا مهرابی، کیماشریفی، فاطمه باقری، فاطمه زهرا رویین تن و ریحانه موسوی دوم شد.

در بخش انفرادی نیز فاطمه هروی در رشته پارالل سوم شد و تبسم فرخی و مائده سلاجقه هم در رشته پرش خرک مقام های اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

در دسته برتر و گروه سنی ۱۰-۱۱سال تیم استان کرمان با ترکیب آلما محمدی، فاطمه سادات تهامی، ویدا مرادی، کیمیا شکاری، رقیه رضوانی، حنانه احمدی و فرحناز محمدی سوم شد.

در بخش انفرادی نیز فاطمه سادات تهامی درحرکات زمینی و پارالل مقام سوم را کسب کرد و الما محمدی هم در موازنه سوم شد.

در دسته برتر و گروه سنی ۱۲تا۱۴سال تیم استان کرمان با ترکیب هلیا ملکی، کیانا کمالی، ساجده سعید، فاطمه ناصری و تمنا فرخی مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی نیز هلیا ملکی در رشته ی حرکات زمینی مقام دوم را کسب کرد و فاطمه ناصری در رشته ی پارالل مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در دسته دو و در گروه سنی ۶-۷ سال تیم استان کرمان با ترکیب آتریسا یعقوبی، فاطمه نژادمحمودآبادی، دیانا دلایی میلان و آیلار رحیمی صادق اول شد.

در بخش انفرادی نیز فاطمه نژادمحودآبادی در رشته زمین و دیانا دلایی در رشته چوب موازنه مقام های اول را از آن خود کردند و آتریسا یعقوبی نیز در رشته موازنه سوم شد.

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار