قزوین؛

اعلام زمان پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:: مراکز اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفند به مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سالار قاسمی در جلسه ستاد اسکان نوروزی گفت : امسال ۱۶ پایگاه، ۸۱ واحد آموزشی و ۷۹۲ کلاس درس برای ارائه خدمات اسکان به مسافران نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی اماده سازی شده است.
 
 
 
قاسمی اضافه کرد: این واحد‌ها شامل ۱۰۴ کلاس ویژه، ۴۴۲ کلاس نوع الف. و ۲۴۶ کلاس نوع ب. است.
 
قاسمی افزود: مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت eskanmedu.ir محل اقامت خود را رزرو کنند و در شهر قزوین هم دو مدرسه‌ی علامه جعفری و رضی الوالدین جزء مراکز اسکان اینترنتی است.
 
وی گفت:: یک مرکز اسکان دائم برای فرهنگیان واقع در فلکه‌ی مادر، بلوار شهید بهشتی هم امسال با ظرفیت ۵۰ تخت راه اندازی می‌شود.
 
قاسمی اضافه کرد: پارسال آموزش و پرورش استان در اسکان و ارائه خدمات رتبه‌ی ششم را کسب کرد و استانهای آذر بایجان شرقی، غربی و اردبیل بیشترین مسافر را در قزوین داشتند.
 
به گفته‌ی مدیر کل آموزش و پرورش استان، پارسال ۸ هزار و ۶۰۶ خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش اقامت کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۰۹ خانوار فرهنگی بودند.
 
کارشناس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم در این جلسه گفت : ۱۲ هتل با ظرفیت ۲۶۱ اتاق، ۱۷ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۲۰ اتاق و ۶۵ خانه مسافر با جوز رسمی در الموت و آبگرم آماده خدمت رسانی است.
 
به گفته‌ی شفیعی هتل‌ها ۲۰ تا ۲۵ درصد به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.
 
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار