غزالیان: خوشحالم عيدی خوبی به پدر و مادرم دادم

قهرمان دسته 77 كیلوگرم وزنه برداری جام بین المللی فجر گفت: با كسب یك نتیجه خوب در رقابت ها، عیدی خوبی به پدر و مادرم دادم، آنها با شنیدن خبر قهرمانیم خوشحال شدند.

غزالیان: خوشحالم عيدی خوبی به پدر و مادرم دادمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین غزالیان وزنه بردار دسته 77 كیلوگرم تیم ملی جوانان كشورمان در خصوص شرایط رقابت های بین المللی فجركاپ توضیح داد: جام بین المللی فجر با استانداردهای بین المللی iwf  و همچون رقابت های جهانی در شهر اهواز برگزار شد و این مسابقات تجربه خوبی بود. برای دومین بار تجربیات زیادی را در مسابقه بین المللی بدست آوردم.

ملی پوش دسته 77 كیلوگرم در خصوص رقابت با زندی، دیگر هم تیمی خود در تیم ملی جوانان و نیز حریف تركیه ای گفت: سطح مسابقات در دسته 77 كیلوگرم بهتر و بالاتر از سایر اوزان بود، عباس زندی و ابراهیم از تركیه حریفان خیلی خوبی بودند. در حركت یكضرب به دلیل تغییر قانون اختلاف وزن در جایگاه دوم قرار گرفتم. اما درحركت دو ضرب توقع بیشتری از خودم داشتم، منتها به علت وزن كم كردن برای حاضر شدن در این رقابت ها نتوانستم وزنه آخر را بالای سر ببرم، به هرحال و مجموع خوشحالم كه توانستم به سكوی قهرمانی برسم. 

وی ادامه داد: با كسب یك نتیجه خوب در فجر كاپ، عیدی خوبی به پدر و مادرم دادم، آنها با شنیدن خبر قهرمانیم خیلی خوشحال شدند و امیدوارم همین اتقاق در رقابت های وزنه برداری سال 2017 جهان اگر در معیت تیم ملی جوانان بودم در ژاپن برایم تكرار شود.

غزالیان در خصوص وضعیت  اردوهای تیم ملی جوانان خاطرنشان كرد: حدود دو ماه است كه در اردوی تیم ملی جوانان هستم و همه چیز عالی و ایده آل است. با تدابیر و تمرینات منظم محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی جوانان ركوردهای خیلی خوبی را به نام خود ثبت كرده ام.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار