دوربین‌های مداربسته رازگشای مفقودشدن مرد جوان

مرد کلاهبردار با دریافت ۵۰۰ میلیون تومان از جوانی به او وعده سرمایه‌گذاری داده بود، اما وقتی وی برای پس گرفتن پول‌هایش اصرار کرد او را به قتل رساند و جسدش را به دره‌ای انداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد کلاهبردار با دریافت ۵۰۰ میلیون تومان از جوانی به او وعده سرمایه‌گذاری داده بود، اما وقتی وی برای پس گرفتن پول‌هایش اصرار کرد او را به قتل رساند و جسدش را به دره‌ای انداخت.
 
مدتی قبل مردی به کلانتری ۱۳۱ شهرری رفت و از مفقود شدن برادرش خبر داد. او گفت: برادر ۳۲ ساله‌ام روز گذشته از خانه بیرون رفت، اما دیگر برنگشت. وقتی مأموران از این مرد خواستند درباره وضعیت زندگی برادرش بیشتر توضیح دهد، گفت: او در شرکتی که در زمینه واردات خودرو فعالیت می‌کرد ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده بود، اما چون این شرکت به تعهداتش عمل نکرده بود، برادرم می‌خواست پولش را پس بگیرد و روزی که مفقود شد نیز قرار بود به دفتر شرکت برود، اما از آن موقع دیگر تلفنش را جواب نداد.
 
وقتی کارآگاهان درباره این شرکت تحقیق کردند معلوم شد که مدیر آنجا مردی سابقه‌دار است که مدتی قبل با گرفتن مرخصی از زندان آزاد شده است. آن‌ها همچنین به دفتر شرکت رفتند و با بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته پی بردند جوان مفقود شده روز حادثه وارد آنجا شده، اما هرگز از آن ساختمان بیرون نیامده است. همچنین ادامه بررسی این تصاویر مدیر شرکت را نشان می‌داد که بسته‌ای مشکوک داخل خودرویی قرار داده و از ساختمان خارج شده است.
 
در شرایطی که تنها مظنون این پرونده مدیر شرکت بود دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت تا اینکه چند روز قبل مأموران وی را درحالی‌که سوار یک خودروی اپتیمای اجاره‌ای بود در ولنجک دستگیر کردند. متهم در جریان بازجویی‌ها با اعتراف به قتل گفت: مقتول ۵۰۰ میلیون تومان برای سرمایه‌گذاری به من داده بود و پولش را می‌خواست.
 
روز حادثه او به دفترم آمد و با یکدیگر درگیر شدیم و در این بین من با تیغ موکت بری ضربه‌ای به او زدم و او جانش را از دست داد. در این شرایط جسد را داخل چندین لایه پلاستیک بسته بندی کردم و آن را در یک روز تعطیل به وسیله خودروی دوستم به منطقه پلور بردم و در دره‌ای ر‌ها کردم. به‌دنبال اعترافات متهم گروهی از مأموران با استفاده از سگ‌های جست‌وجوگر به محل ر‌ها کردن جسد رفتند، اما موفق شدند بقایای جسد را کشف کنند. به گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
 
 
منبع:روزنامه همشهری
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار