لحظه به لحظه با بورس:

حافظ در هفته پایانی اسفند سبزپوش شد

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲۷. ۳۴ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۳۴۹ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲۷. ۳۴ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۳۴۹ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۶۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۰ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده وغدیر، ومعادن، شبندر با روند نزولی و نماد فملی، آپ، فاسمین، کروی با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۱۰. ۴ واحد رشد به پله ۸۵۵ هزار و ۱۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۷۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰ میلیون سهم طی ۲ هزار نوبت معاملاتی است.
 
شاخص فرابورس به پله 849 هزار واحدی رسید
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۱. ۵۷ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۳۷۲ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۰۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۵۷ میلیون سهم طی ۱۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده ومعادن، وغدیر، شبندر با روند نزولی و نماد فملی، بفجر، آپ، فاسمین با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات روز جاری با ۷۰. ۱ واحد کاهش به پله ۸۴۹ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۸۵۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.
 

شاخص در پله 76 هزار واحدی درجا زد/ ریزش شاخص فرابورس
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد 13.43واحدی به پله 76 هزار و 329 واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 5 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 2 میلیارد و 339 میلیون سهم طی 49 هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فاراک، وغدیر و رمپنا با روند نزولی و نماد فملی،اخابر،بفجر و حکشتی با روند صعودی کار خود را پایان داد.

شاخص کل فرا بورس درپایان معاملات روز جاری با 4.10 واحد کاهش به پله 846 هزار و 190 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 5 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن بیش از 309 میلیارد سهم طی 16 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار